شناسهٔ خبر: 35541564 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

معاون امور اقتصادی استانداری تهران:

برخی نانواها خودسرانه قیمت نان را افزایش داده‌اند

معاون امور اقتصادی استانداری تهران درباره افزایش قیمت نان در برخی از نانوایی‌های پایتخت توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین|محمد امامی امین معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری تهران، در رابطه با افزایش قیمت نان اظهار کرد: در چند سال اخیر در بخشنامه ابلاغی به نانوایان افزایش قیمت نان نداشتیم، اما به جهت افزایش هزینه‌ها شاهد کم فروشی در برخی از نانوا‌یی‌ها بودیم.

 

وی افزود: متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد افزایش خودسرانه قیمت نان از سوی نانوایان بودیم، به صورتی که برخی از نانوایان قیمت‌های بسیار بالایی را ارائه می‌دادند.

 

امامی امین گفت: ستاد تنظیم بازار استان تهران بخشنامه‌ای را به نانوایان ارائه کرد که به موجب آن قیمت نان در بسیاری از نانوایی‌ها کاهش خواهد یافت و موجب ساماندهی قیمت نان خواهد شد.


وی افزود: متاسفانه در استان تهران شاهد قیمت‌های متعدد نان در نانوایی‌ها هستیم و توجیه بسیاری از نانوایان این است که با افزایش هزینه‌ها قیمت نان هیچ تغییری نکرده است، به همین دلیل خودسرانه قیمت‌ها را افزایش دادند.

 

معاون استاندار تهران گفت: بخشنامه تنظیم بازار وزارت کشور در ستاد تنظیم بازار استان تهران ابلاغ و مقرر شد روز شنبه اکیپ‌های بازررسی به نانوایی‌های استان مراجعه کنند و قیمت‌هایی که به صورت سرسام آور افزایش یافته‌اند باید کاهش پیدا کنند، حال در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با افراد خاطی برخورد قضایی خواهد شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما