شناسهٔ خبر: 35512934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه استان بوشهر:

سپاه استان بوشهر برای حمایت از نظام تعلیم و تربیت آماده است

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سپاه استان بوشهر برای حمایت از نظام تعلیم و تربیت آماده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در آیین بازگشایی مدارس در دبیرستان حجاب بوشهر اظهار داشت: در نظام حکومتی و اداره حکومت کشور نیز کسی پیدا نمی‌شود از مسیر آموزش و پرورش و مدرسه عبور نکرده باشد.

وی تصریح کرد: برای همه دست‌اندرکاران نظام و همه دانش آموزان و معلمان بسی افتخار است در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه به دنبال احیای ارزش‌های الهی هستند.

رزمجو بیان کرد: تعلیم و تربیت و نظام آموزشی ما مبتنی بر تاسوعا و عاشورا حسینی و ایثار و فداکاری‌های و از خود گذشتگی‌های نظام تربیتی در قشر دانش آموزان و معلمینی است که هم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش به سزایی ایفا کرده‌اند و هم در تداوم انقلاب اسلامی در سنگرهای مختلف و در طول ۸ سال دفاع مقدس حماسه‌آفرینی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هرکس در هر پست و مقام و مسئولیتی که است مدیون مدرسه و نظام تعلیم و تربیت است تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی وقتی جبه‌ها نیاز به نیرو داشت از دبیرستان‌ها، مراکز آموزش عالی، دانش‌آموز همراه با معلم، همراه با برادر و یا پدر در جبهه‌ها حضور پیدا می‌کرد، در استان بوشهر آمار قابل‌توجهی از معلمین و دانش آموزان را در ردیف شهدا و جانبازان داریم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن تبریک بازگشایی و آغاز سال تحصیلی بابیان اینکه تقارن آن با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفته دفاع مقدس را در یک خروجی می‌بینیم گفت: دانش آموزان در سنگر علم و تقوا مدرسه تلاش می‌کنند با ارتقای تحصیلی و بنیه علمی، دانش، علوم و فنونی را یاد بگیرند که برای اداره کشور هم در حال حاضر و هم در آینده مفید باشند.

وی بیان کرد: ما در مجموعه سپاه امام صادق (ع) آماده هرگونه همکاری برای پیشرفت نظام تعلیم و تربیت استان هستیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه برگزاری به منظور ارج نهادن و تکریم مقام شامخ معلمان و دانش آموزان عزیز در سراسر کشور و در استان بوشهر این آیین در اول مهرماه برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: شکل و ساختار یک انسان اعم از زن و مرد بعد از تربیت در محیط خانواده در نظام آموزش و پرورش و در سنگر مدرسه رقم می‌خورد.

رزمجو بیان کرد: امید است در سراسر کشور و استان بوشهر بتوانیم کمک کرده و نظام تعلیم و تربیت شایسته و در شأن مردم استان بوشهر داشته باشیم.

نظر شما