شناسهٔ خبر: 35462050 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سردار مهماندار:

رزمایش مهر ایمن، شهر ایمن برای نخستین بار برگزار می‌ شود

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رزمایش مهر ایمن، شهر ایمن برای نخستین بار در کشور و شهر تهران با هدف ایجاد آمادگی برای بازگشایی مدارس با عنوان مهر ایمن شهر ایمن برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در رزمایش مهر ایمن، شهر ایمن گفت: این رزمایش برای نخستین بار در کشور و شهر تهران با هدف ایجاد آمادگی برای بازگشایی مدارس با عنوان مهر ایمن شهر ایمن برگزار می‌شود.

وی افزود: امیدواریم این رزمایش سرآغازی برای سال تحصیلی جدید باشد تا خدمتی درخور به مردم تهران و دانش آموزان داشته باشیم. امسال نزدیک به یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز در تهران با آغاز سال تحصیلی به مدرسه می‌روند و پیش بینی می‌شود ترافیک در تهران نسبت به تابستان افزایش ۳۰ درصدی داشته باشد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن قدردانی از تعامل و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری، اورژانس، آتش نشانی، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و ... گفت: امیدواریم با همکاری همه این نهادها در روز نخست مهر حضوری پررنگ و موثر را در حوزه‌های ترافیک، امنیت، بهداشت و ... خدماتی مناسب و شایسته به دانش آموزان ارائه کنیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم در سال جدید تحصیلی همه ایمن باشند به ویژه دانش آموزان دچار هیچ حادثه‌ای نشوند.

نظر شما