شناسهٔ خبر: 35362717 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۰۰۰ بسته فرهنگی در مدارس کمتر برخوردار شهرکرد توزیع می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: در سال تحصیلی جدید حدود یک هزار بسته فرهنگی شامل لوازم التحریر در تعدادی از مدارس مناطق کمتر برخوردار شهر توزیع خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، نورالله غلامیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعال شدن ستاد استقبال از مهر اظهارداشت: در سال تحصیلی جدید حدود یک هزار بسته فرهنگی شامل لوازم التحریر در تعدادی از مدارس مناطق کمتر برخوردار شهر توزیع می‌شود.

وی افزود: اجرای تئاتر خیابانی با موضوع آموزش مسائل ترافیکی، چاپ و توزیع کتاب با موضوع ترویج فرهنگ شهروندی بین دانش آموزان، اجرای نقاشی دیواری و فضاسازی دیوارهای سطح شهر و  نصب بنر ماه مهر از اقدامات فرهنگی مدیریت شهری به مناسبت سال تحصیلی جدید است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: گل‌کاری معابر، توزیع بیش از یک هزار مداد سبز در مدارس، طراحی و نصب المان مهر در شهر، هنرنمایی عروسک عمو باغبان در مدارس به منظور آموزش و مراقبت از فضای سبز در دیگر اقدامات حوزه فضای سبز شهرداری است.

غلامیان خاطرنشان کرد: ساماندهی و نظارت بر سرویس‌های مدارس، تعمیر و بازسازی اتوبوس‌های شهری، کنترل خطوط تاکسی و اتوبوس، شستشو و بازسازی سایبان‌های خطوط حمل و نقل شهری، حضور اکیپ آموزش آتش‌نشانی در مدارس و استقرار خودروهای آتش‌نشانی در مسیرهای منتهی به مدارس از دیگر فعالیت‌های ستاد مهر شهرداری است.

غلامیان با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در طول سال است، تصریح کرد: با اقدامات شایسته و همچنین اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی باید فضای نشاط بخشی برای دانش آموزان بیش از گذشته فراهم شود.

وی گفت: تقویت و مشارکت مجموعه شهرداری با مراکز آموزشی و آماده سازی شهر برای سال تحصیلی جدید با جدیت در حال انجام است.

شهردار شهرکرد ادامه داد: خط کشی عابر پیاده، اصلاح زمان بندی چراغ‌های راهنما، ترمیم و آشکارسازی سرعت کاه‌ها، نصب علائم هشدار دهنده جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، نظافت و شستشوی ورودی و اطراف مدارس، لکه‌گیری و آسفالت معابر، رنگ آمیزی جداول، ترمیم ترانشه‌ها، لایروبی و شستشوی جوی و جداول و نصب سطل‌های زباله در مسیرهای منتهی به مدارس از جمله فعالیت‌هایی است که در حال اجرا است.

انتهای پیام/ ت

نظر شما