شناسهٔ خبر: 35345250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار تهران:

دستگاه های دیزل اضطراری در مراکز حساس استان تهران نصب شود

تهران- استاندار تهران بر لزوم نصب دستگاه های دیزل اضطراری در مراکز حساس استان تهران تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: امروز پدافند غیر عامل با توجه به ویژگی های خاص استان در تهران بسیار حائز اهمیت است.

محسنی بندپی افزود: گزارش برخی مدیران در این شورا بیانگر جا افتادن مقوله پدافند غیرعامل در ادارات است که البته اگر از یک جنبه از آن غفلت کنیم ضربات جبران ناپذیری متحمل می شویم.

وی بیان داشت: امروز دشمن از جنگ کلاسیک به شیوه تهدیدات جنگ نرم و عملیات روانی که از مصادیق پدافند غیر عامل است روی آورده است و باید به لحاظ علمی و تخصصی و بکارگیری عوامل پیشگیرانه در پدافند غیر عامل استان تهران را مصون کنیم.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه باید احساس امنیت و آرامش مردم را در جامعه تقویت کنیم و این موضوع امروز مورد هجمه دشمنان است افزود: اگر مصون سازی لازم را برای مراکز حساس در مواقع حملات سایبری انجام ندهیم قطعا مشکلات جبران ناپذیری خواهیم داشت.

محسنی بندپی اظهار داشت: پذیرفتنی نیست برخی مراکز حساس در تهران فاقد دستگاه های دیزل اضطراری باشند و آن دسته از دستگاه هایی که به لحاظ حساسیت مراکز اجازه ورود را به سازمان های متبوع نمی دهند با اجازه دستگاه قضایی باید به این دستگاه سرکشی کنیم.

وی با اشاره به اینکه هنوز بسیاری از مردم جامعه آگاهی لازم را نسبت به مقوله پدافند غیرعامل ندارند عنوان داشت: رسانه ملی باید در این خصوص اطلاع رسانی کند و هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی برای آگاه سازی مردم از این مقوله است و اتخذ روش های بازدارنده در پدافند غیر عامل یک اصل اساسی است و آگاهی مدیران و ارتقای دانش آنها نسبت به پدافند غیر عامل ضروری است که باید در این زمینه تلاش های بیشتری از جانب مدیران مسئولین دیده شود.

نظر شما