شناسهٔ خبر: 3527791 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین قدیمی | لینک خبر

"انجام میدم" در ایران راه افتاد

راه‌اندازی مرکز آنلاین خریدوفروش خدمات

خرید و فروش راحت خدمات و دسترسی آسان و سریع به خدماتی که برای ما مورد نیاز است، دیگر یک رویا نیست. چند ماهی است که وبسایت «انجام میدم» راه‌اندازی شده است و بسیاری از افراد خدمات متنوعی را برای ارائه‌ به دیگران در آن معرفی نموده‌اند.

صاحب‌خبر -

همیشه گفته‌ایم «هنر نزد ایرانیان است و بس.» بله ما باور داریم که ایرانیان توانمندی‌ها، استعدادها و هنرهای زیادی دارند، اما به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌ها و سایر شرایط، تا الآن نه این اهالی هنر به کانالی جهت معرفی توانمندی‌های خود دسترسی داشتند، و نه سایر افراد قادر بودند خدمات مختلفی را که می‌توانند از ایشان دریافت کنند، شناسایی نموده و از آنها استفاده کند.
به گزارش اقتصاد آنلاین، در سایت «انجام میدم»، هر فردی هر کاری که بلد باشد و هر خدمتی که بتواند ارائه دهد را معرفی می‌نماید؛ از طراحی لوگو و اقلام گرافیکی گرفته تا سرودن شعر و غزل، و تا تایپ و ترجمه و ... . دیگران هم می‌توانند خدمت مورد نظر خود را از دسته‌های مختلف انتخاب نموده، نظرات سایر مشتریان و سوابق فرد ارائه‌دهنده‌ی خدمت را بررسی کنند و اقدام به سفارش و تهیه‌ی خدمت مورد نظر نمایند.
امنیت خریداران نیز به صورت کامل در نظر گرفته شده است. به این ترتیب که در صورتی که خریدار سفارش تحویل گرفته را نپسندید، به راحتی می‌تواند درخواست اصلاح سفارش دهد تا فروشنده اقدام به اصلاح موارد تحویلی نماید. هم‌چنین با لغو سفارش، کل مبلغ پرداختی را به حساب خریدار عودت داده می‌شود.
به دلیل رقابت موجود میان ارائه‌دهندگان خدمت، آنها سعی می‌کنند مناسب‌ترین قیمت و مناسب‌ترین زمان را برای انجام کارها پیشنهاد دهند.
هم‌چنین فروشندگان تمام سعی خود را می‌کنند که بهترین کیفیت را ارائه دهند، چرا که سوابق خدمات ایشان و نظر مشتریان قبلی در صفحه‌ی مربوط به آن خدمت نمایش داده می‌شود. ضمن این که مبلغ سفارش تنها در صورتی به حساب آنها منتقل می‌گردد که خریدار از سفارش تحویلی خود راضی باشد.
به این ترتیب، افراد هم می‌توانند از زمان‌های خالی خود جهت انجام کارهای مثبت و کسب درآمد استفاده نمایند و هم می‌توانند با مناسب‌ترین قیمت و زمان به خدمات متنوع و باکیفیت دسترسی داشته باشند.
آدرس اینترنتی «انجام میدم»: www.anjammidam.com

برچسب‌ها:

نظر شما