شناسهٔ خبر: 3523889 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

کسب کرسي هاي جهاني و ميزباني رقابت هاي wsp موفقيت خوبي براي بوکس محسوب مي شود

رئيس کميته‌ روابط بين‌الملل فدراسيون بوکس گفت:حضور رئيس فدراسيون بوکس کشورمان در اجلاس هاي بين المللي و کسب کرسي هاي جهاني به سود ورزش کشور خصوصا رشته بوکس است.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي فدراسيون بوکس؛ همايون اردلان ضمن اشاره به ثمرات مطلوب حضور در نشست جهاني فوق اظهار داشت:داشتن نماينده در کميسيون هاي جهاني بوکس حق ايران بوده و باعث رشد و تعالي اين رشته ورزشي در بين جوانان کشور مي شود و نگاه ها را به بوکس ويژه تر از گذشته مي کند و حضور در اين اجلاس و رايزني با مسوولان فدراسيون جهاني باعث شد به حق خود برسيم.
وي که براي حضور در اجلاس جهاني کميسيون هاي مختلف ورزشي همراه با احمد ناطق نوري به شهر لوزان سوئيس سفر کرده بود، ادامه داد: شايد بيشتر خوشحالي جامعه بوکس به اين خاطر است که با حضور در کميسيون بوکس جوانان جهان مي توانيم ورزش بوکس را از پايه بسازيم و کمک شاياني به توسعه اين ورزش در کشور عزيزمان کنيم که بدون ترديد براي رسيدن به هدف مهم نياز به حمايت مسوولان محترم ورزش کشور داريم.
وي ادامه داد: يکي از مهم ترين دستاوردهاي حضور در اين کميسيون، اخذ مجوز برگزاري مسابقات wsp در ايران بود که زمان برگزاري مسابقات آنرا بايد ابتدا با فدراسيون جهاني هماهنگ و سپس اعلام کنيم و براي برگزاري چنين رقابتهاي مهمي قطعا به همکاري و همدلي خانواده بوکس و حمايت هاي مسوولان نياز داريم.
اردلان در پايان خاطرنشان کرد: در اجلاس جهاني بوکس«آيبا» نمايندگاني از کشورهاي قزاقستان، هلند، فرانسه، ايرلند، ايتاليا، کره جنوبي، تايوان، تايلند و ولزحضور داشتند و خواستار ميزباني اين رقابت ها بودند که در نهايت ميزباني مسابقات بوکس wsp در ميان اين کشورها به ايران رسيد که اين امر هم يک موفقيت براي بوکس کشور محسوب مي شود.

نظر شما