شناسهٔ خبر: 35095118 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

بذرپاش: ریاستم بر صداوسیما صحت ندارد

مهرداد بذرپاش گفت: برخی با طرح شایعاتی از قبیل رفتن رئیس سازمان صداوسیما می‌خواهند عزم رسانه ملی را برای برگزاری پرشور دو انتخابات مهم پیش رو سست کنند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، «مهرداد بذرپاش» در واکنش به برخی خبرسازی‌ها درباره حضور او در سمت ریاست سازمان صداوسیما گفت: بعضی رسانه‌های خاص اصرار عجیبی دارند که شایعه خروج دکتر علی عسکری را تبدیل به خبر کنند اما جهت اطلاع عرض می‌کنم رئیس سازمان صداوسیما همچنان در این سمت می‌ماند و با قدرت به کارخود ادامه می‌دهد.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرگزاری فارس در این زمینه افزود: بحمدالله در این مدت سه سال و اندی که از مدیریت آقای دکترعلی عسکری در سازمان صداوسیما می‌گذرد، کارهای بسیار خوب و تاثیرگذاری صورت گرفته است و در ادامه نیز خبرهای خوبی از سازمان خواهید شنید.

معاون رئیس جمهور سابق، صداوسیما را یکی از بهترین نمونه‌های جوانگرایی در میان دستگاه‌های مختلف توصیف و تصریح کرد: آقای علی عسکری با شجاعت در این سه سال گذشته راه را برای حضور جوانان متعهد و متخصص در مدیریت‌های گوناگون باز کرده است و این جوان‌ها باید قدر این فرصت را بدانند و از آن برای خدمت به مردم و نظام استفاده کنند.

مهرداد بذرپاش هدف از چنین خبرسازی‌هایی را عملکرد موفق رسانه ملی بویژه در یکی دوسال گذشته دانست و افزود: دشمنان بیرونی و بعضی دنباله‌های داخلی آنها می‌خواهند با چنین خبرسازی‌هایی عزم رسانه ملی را برای برگزاری پرشور دو انتخابات مهم پیش رو سست کنند اما همه می‌دانند راهی که می‌روند راهی بیهوده و بی‌نتیجه است.

طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر رفتن علی عسکری از سازمان صداوسیما در فضای مجازی عنوان شده و حتی برخی رسانه‌ها از مهرداد بذرپاش به عنوان جایگزینی وی نام برده‌اند. 

برچسب‌ها:

نظر شما