شناسهٔ خبر: 35009867 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

حمایت از مأموران پلیس از وظایف قوه‌قضاییه است/ همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در کاهش جرایم بسیار موثر است

رئیس قوه‌قضاییه با اشاره به تأثیر همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، گفت: حمایت از مأموران ناجا در انجام مأموریتها از وظایف قوه‌قضاییه است.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی به اتفاق جمعی از معاونان با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس قوه‌قضاییه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس قوه‌قضاییه نیز  اظهار کرد: اصلاح و بازنگری آیین دادرسی کیفری در دستور کار قوه‌قضاییه و کمیسیون قضایی مجلس است و ناجا در این رابطه نظرات خود را ارائه کند.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در کاهش جرایم بسیار موثر است، تصریح کرد: حمایت از مأموران ناجا در انجام مأموریتها از وظایف قوه‌قضاییه است.

اشتری در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی، اظهار کرد: اقدامات خوبی که اخیراً در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی صورت گرفته مایه امید و در جامعه مؤثر بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا و قوه‌قضاییه بیشترین ارتباط را باهم دارند، افزود: هماهنگی این دو دستگاه در کاهش سرقت، قاچاق کالا و برخورد با مفسدان اقتصادی مؤثر خواهد بود و ناجا آمادگی هرگونه همکاری با قوه‌قضاییه را دارد.

منبع:تسنیم

نظر شما