شناسهٔ خبر: 34973117 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

امنيت در مرزهاي کشور حاکم است

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- وزیر کشور با اشاره به رصد و پایش مستمر مرزها و امنیت پایدار در کشور بیان داشت : برای اربعین با قوت و قدرت تمهیدات لازم اندیشیده شده و مرز خسروی هم امسال برای تردد زائران باز می شود .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، " عبدالرضا رحمانی فضلی " در سفر خود به استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به امنیت مرزهای کشور بیان داشت : خوشبختانه وضعیت امنیت در مرزها بسیار خوب است و با پایش مستمر تسلط کامل بر مرزها را داریم.
وی با اشاره به اینکه بیشترین کنترل و امنیت مرزها را جمهوری اسلامی ایران تامین می کند ، گفت :زحمت اصلی کنترل مرزهای شرقی بر دوش همکارانمان در مرزبانی ناجا و سپاه است .
وزیر کشور با بیان اینکه در غرب کشور نیز این آمادگی را داریم که بحث اربعین را با قوت و قدرت و با تمهیدات لازم با همکاری کشور عراق در کمال امنیت و صحت انجام دهیم، افزود : البته امسال تمهیداتی اندیشیده شده است که مرز خسروی نیز برای زائران اربعین بازگشایی شود و دو مرز در خوزستان، یک مرز ایلام و یک مرز در کرمانشاه خواهد بود تا مردم بتوانند با خیال راحت تردد کنند .
وی ادامه داد : ما در مرزهای شرقی افغانستان و پاکستان با ضعف کنترل مرزی از طریق همسایگان مواجه هستیم و زحمت اصلی تامین امنیت مرزها بر دوش نیروهای ما در مرزبانی ناجا، ارتش و سپاه است که خوشبختانه امنیت این مرزها هم به خوبی توسط این نیروها انجام می شود .
رحمانی فضلی افزود : طبق دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) رقم قابل توجهی از محل صندوق توسعه، تجهیز و تمهیدات لازم برای امنیت مرزها هزینه خواهد شد و رهبری به این امر بسیار تاکید کردند .
وزیر کشور به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت : تمهیدات لازم اندیشیده شده و کارها با هماهنگی لازم بین دستگاه های نظارتی، اجرا و حوزه تامین امنیت پیش می رود و تلاش می کنیم تا انتخابات با شکوهی را داشته باشیم .

نظر شما