شناسهٔ خبر: 34969037 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بدون فرهنگ و روحيه جهادي، کار به جايي نمي رسد

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا با بیان اینکه بدون فرهنگ و روحیه جهادی، کار و اقدامات به جایی نمی رسد، گفت: فرمانده ناجا به جد دغدغه بهبود وضعیت معیشتی و تأمین مسکن کارکنان نیروی انتظامی را دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار" هابیل درویشی " در افتتاح همزمان 1245 واحد مسکونی ناجا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس، شهیدان عرصه نظم و امنیت و مدافعان حرم اظهار داشت: فراموش نکنیم امروز هر چه داریم و هر که هستیم از صدقه و برکت خون شهدا است.
وی با گرامی داشت دهه ولایت افزود: لازم می دانم از حضور سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی علیرغم مشغله های فراوان در افتتاح این پروژه ها  تشکر کنم و باید بگویم ایشان به جد دغدغه بهبود وضعیت معیشتی و تأمین مسکن کارکنان را دارند و احساس مسئولیت و دغدغه ایشان، وظیفه ما را در انجام بهتر مسئولیت ها سنگین تر می کند.
مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا در ادامه با قدردانی از همکاری سردار "محسن خانچرلی"؛ فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان کرد: انصافا در این برهه زمانی، مجموعه های مختلف ناجا با بنیاد تعاون همکاری و تعامل خوبی دارند و باید به سهم خود از آحاد فرماندهان ستادی و استانی برای این همکاری ها تشکر کنم.
سردار درویشی با اشاره به رویکرد جدید و جدی بنیاد تعاون ناجا در ارائه خدمات به پرسنل، مطرح کرد: ارائه خدمات انتظامی چون آی تی و ... و خدمات دهی به پرسنل در حوزه هایی چون معیشت و مسکن از محورهای اولویت دار بنیاد تعاون ناجا است.
این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اینکه بدون فرهنگ و روحیه جهادی کارها و اقدامات به جایی نمی رسد، خاطر نشان کرد: افتتاح همزمان 1245 واحد مسکونی ناجا را مدیون حمایت ها و پشتیبانی های بی دریغ سردار "حسین اشتری" و هیئت رئیسه ناجا هستیم. امروز در حالی شاهد افتتاح این پروژه ها هستیم که نیروهای بنیاد تعاون با روحیه جهادی و انقلابی تلاش کردند این واحدهای مسکونی به واجدین شرایط تحویل داده شود.
مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا با اشاره به تأخیر زمانی در ارائه تعهدات مسکونی بنیاد تعاون عنوان کرد: از این تأخیر به وجود آمده عذرخواهی می کنم و دست تک تک همکارانم را برای صبر و حوصله شان می بوسم.
وی با اشاره به برخی چالش ها و مشکلات موجود در بنیاد تعاون ناجا ادامه داد: خوشبختانه با تدبیر فرمانده و هیئت رئیسه ناجا امروز از بسیاری از مشکلات عبور کرده ایم و بنیاد تعاون ناجا در مسیر و فلسفه اصلی خود یعنی؛ " خدمات دهی مطلوب به کارکنان" قرار دارد.
سردار درویشی با بیان اینکه پرسنل نیروی انتظامی پرتلاش و کم توقع هستند، تأکید کرد: ارائه مطلوب ترین خدمات به کارکنان نیروی انتظامی را وظیفه خود می دانیم و تأمین مسکن سبزپوشان ناجا را به جد دنبال خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: امروز به لطف خداوند متعال و همزمان با دهه مبارک ولایت شاهد افتتاح فاز اول پروژه های مسکونی هستیم و ان شاء الله تا پایان سال همه 6 هزار واحد مسکونی که به پرسنل تعهد داریم را تحویل می دهیم.
سردار درویشی اشاره کرد: تحویل این 6 هزار واحد مسکونی در 4 فاز دنبال و اجرایی می شود که هزار واحد از این میزان در نیمه دوم سال 97 به واجدین شرایط واگذار شد و امروز 1245 واحد مسکونی با حضور فرمانده ناجا آماده بهره برداری و تحویل شد.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: 2 هزار واحد دیگر همزمان با هفته ناجا به واجدین شرایط واگذار و مابقی نیز تا پایان سال تحویل داده می شود.
وی خطاب به فرماندهان و کارکنان ناجا، خاطر نشان کرد: امروز بنده به همه کارکنان قول می دهم که تا پایان سال جاری این 6 هزار واحد مسکونی که متعهد هستیم را تحویل دهیم و پس از آن نهضت تأمین مسکن کارکنان را دنبال کنیم.
سردار درویشی با اشاره به ایجاد قرارگاه تأمین مسکن کارکنان خاطر نشان کرد: این قرارگاه با مدیریت فرمانده نیروی انتظامی در ستاد مرکزی و با محوریت فرماندهان انتظامی استان ها فعال خواهد بود.
وی با بیان اینکه تلاش داریم تعهداتمان به پرسنل را در زمان مقرر انجام دهیم، یادآور شد: فرمانده نیروی انتظامی به جد بر صیانت از اموال بیت المال دغدغه دارند و پیرو این دغدغه و تأکیدات، مسائل مربوطه را دنبال می کنیم.
مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا ادامه داد: لازم می دانم در اینجا علاوه بر قدردانی از فرمانده و هیئت رئیسه محترم نیروی انتظامی، از سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و دستگاه های نظارتی نیز تشکر کنم که انصافا برای پیشبرد اهداف همدل و همراه ما بودند تا کارها با سرعت بیشتری پیش برود و شاهد اتفاقات خوش یمن و مبارک باشیم.
این مقام مسئول خطاب به کسانی که پروژه های مسکونی افتتاح شده را تحویل گرفتند، گفت: امیدوارم همکاران عزیزمان در این منازل با آرامش لحظات خوشی را در کنار خانواده داشته باشند و این را به سایر سبزپوشان ناجا اعلام می کنم که بر تعهدات خود پایبندیم .
وی گفت: خداوند به ما توفیق خدمتگزاری به خادمان نظام یعنی سبزپوشان نیروی انتظامی را داده است باید قدر این فرصت را بدانیم و شاکر خداوند باشیم.
گفتنی است، دقایقی پیش 232 واحد مسکونی در پروژه پرنیان اندیشه توسط فرمانده نیروی انتظامی افتتاح شد و با ابلاغ سردار "حسین اشتری" سایر پروژه های مسکونی در 12 استان کشور نیز توسط فرماندهان انتظامی استان ها افتتاح شد؛ همچنین کلنگ زنی مسجد حضرت خدیجه کبری (س) مجتمع مسکونی پرنیان اندیشه با حضور سردار "اشتری" صورت گرفت.
شایان ذکر است، پیش از سخنان سردار "حسین اشتری"، سردار "هابیل درویشی"؛ مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا گزارشی از عملکرد بنیاد در حوزه عمرانی و مسکونی ارائه کرد.
در این مراسم سردار "هابیل درویشی"؛ مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا، سردار"عباسعلی محمدیان"؛ فرمانده انتظامی استان البرز، سردار" محسن خانچرلی"؛ فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران و ... حضور داشتند.
همچنین سردار "خرم نیا" ؛ فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز ضمن افتتاح ویدئو کنفرانسی پروژه های مسکونی با ابلاغ سردار "اشتری"، دقایقی به ارائه گزارش پرداخت.

نظر شما