شناسهٔ خبر: 34950337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شمال استان اردبیل به ایستگاه پایانی خود رسید

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: همزمان با دومین روز از هفته دولت نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شمال استان اردبیل در سینما انقلاب شهرستان پارس آباد مغان به ایستگاه پایانی خود رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، پروانه رضاقلی‌زاده بعد از ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی شمال استان اردبیل در پارس‌آباد اظهار داشت: همزمان با دومین روز از هفته دولت نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شمال استان اردبیل در سینما انقلاب شهرستان پارس آباد مغان و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به ایستگاه پایانی خود رسید و با تجلیل از برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.

وی از افزایش 7 برابری شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره خبر داد و افزود: امسال ما در نهمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی شمال استان اردبیل شاهد رشد 7 برابری در میزان شرکت کنندگان بودیم به طوری که در مجموع شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و گرمی مغان ما 4194 نفر شرکت‌کننده در بخش آنلاین و 2042 نفر نیز در بخش مکتوب داشته‌ایم.

رضاقلی‌زاده با بیان اینکه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در 3 رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد تصریح کرد: مهم‌ترین و اساسی‌ترین هدف از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی ترویج فرهنگ فاخر رضوی به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اشاره به میزان شرکت کنندگان در شهرستان‌های شمال استان اردبیل بیان کرد: در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شمال استان اردبیل در شهرستان پارس‌آباد 2688 نفر در بخش آنلاین و 1142 نفر نیز در بخش مکتوب و در شهرستان بیله‌سوار 1058 نفر در بخش آنلاین و 650 نفر در بخش مکتوب و در شهرستان گرمی نیز 446 نفر در بخش آنلاین و 250 نفر در بخش مکتوب شرکت کرده بودند.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع شمال استان اردبیل 45 نفر برگزیده شهرستانی و 1 نفر برگزیده ملی انتخاب شدند اظهار کرد: در مجموع شمال استان اردبیل 45 نفر برگزیده شهرستانی و 1 نفر برگزیده ملی انتخاب شدند که در شهرستان پارس‌آباد از 12 کتابخانه 17 نفر در شهرستان بیله‌سوار از 6 کتابخوانه 17 نفر و در شهرستان گرمی از 4 کتابخوانه 7 نفر برگزیده داشتیم.

انتهای پیام/ش

نظر شما