شناسهٔ خبر: 34854525 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی | لینک خبر

وزیر بهداشت در جشن ده هزارمین پیوند عضو در شیراز:

همواره در تلاش هستیم زیرساخت های پیوند عضو را در کشور تسهیل کنیم/ از تمامی دست اندرکاران، تیم پزشکی و پرستاری به پاس موفقیت در انجام ده هزارمین پیوند عضو در شیراز قدردانی می کنم

صاحب‌خبر -

 

 

با این حرکت بزرگ، روزهای بهتری برای مرکز پیوند اعضای بوعلی سینا رقم می خورد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در جشن ده هزارمین پیوندعضو شیراز، این موفقیت را نویدبخش روزهای بهتر برای مرکز پیوند اعضای بوعلی سینا خواند.

به گزارش وبدا ، دکتر «سعید نمکی» در این آیین که همزمان با عید سعید غدیرخم برگزار شد، گفت: در آینده نزدیک، شاهد شکوفایی بیشتر این مجموعه هستیم.

وی افزود: آنچه باعث ایجاد این مجموعه شد، لطف الهی و عشق بود؛ دکتر ملک حسینی با عشق، خدمتگزار مردم است و این حرکت بزرگ، روزهای بهتری را برای این مجموعه رقم می زند.

وزیر بهداشت با اشاره به پیشینه پیوند عضو در شیراز، از تمامی دست اندرکاران، تیم پزشکی و پرستاری به پاس این موفقیت تقدیر کرد و افزود: همواره در تلاش هستیم زیرساخت های پیوند عضو را در کشور تسهیل کنیم؛ همچنین بیماران نیازمند به عضو بتوانند از تسهیلات پوششی بیمه ای و دارویی استفاده کنند و از این مهم برخوردار شوند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صبح امروز، بیست و نهم مرداد، با همراهی دکتر «علی نوبخت» رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، دکتر «ایرج فاضل» رئیس انجمن جراحان کشور، دکتر «مریم حضرتی» معاون پرستاری وزارت بهداشت و دکتر «محمدحسین حیدری» مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت وارد شیراز شد.

این سفر یک روزه با زیارت آستان مقدس شاهچراغ(ع) و دیدار مردمی به مناسبت عید سعید غدیرخم، بازدید از موزه و مرکز اسناد و مطالعات علمی و فرهنگی دکتر نورانی وصال و حضور در جشن ده هزارمین پیوند عضو در شیراز، همراه بود.

نظر شما