شناسهٔ خبر: 34781848 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

والورده: در نيمه دوم خلق موقعيت براي ما سخت شد/ فقدان سوارز را حس کرديم

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- سرمربی بلوگرانا تایید کرد که تیمش عملکرد خوبی در سن مامس نداشته است.
به گزارش آریا، دیدار اتلتیک بیلبائو-بارسلونا در هفته اول لالیگا 2019/20 با برتری 1-0 تیم میزبان خاتمه یافت تا شاگردان والورده، فصل جدید را با شکستی تلخ آغاز کنند.
به نقل از مارکا؛ والورده پس از این دیدار گفت: مصدومیت سوارز؟ این موضوعی نیست که بتوان در مورد آن صحبت کرد. فعلاً شرایط او قابل پیش بینی نیست. مشکل عضلانی داشت و باید منتظر نتیجه تست پزشکی بمانیم. بحث اصلی ما در حال حاضر در مورد بازی است. در نیمه اول، خیلی خوب ظاهر نشدیم چون بیش از حد، از دروازه حریف فاصله گرفتیم. با وجود موقعیت های خوبی که از دست دادیم، بازی را در اختیار نداشتیم. باید در زمین رقبا با قاطعیت بیشتری ظاهر شویم. در نیمه دوم بر اتلتیک بیلبائو سلطه داشتیم اما آنها خیلی عقب نشستند و خلق موقعیت برای ما سخت شد. با وجود آدوریز در زمین، هر توپی در هوا حتی در شرایط نامتعادل می تواند خطرناک باشد. او روی یکی از همین موقعیت ها به گل رسید. این حرکات، نقطه قوت آدوریز است و وی گل های مشابهی به ثمر رسانده بود. وقتی دیدم برای آن توپ آماده می شود، اصلا تعجب نکردم.
پست گریزمان در ترکیب؟ برای بازیکنان چپ پا، قرار گرفتن در سمت چپ بد نیست؛ اینطور نیست؟ وقتی او به محوطه جریمه نزدیک تر است، حرکات خوبی انجام می دهد اما برای این موضوع باید ابتدا بر جریان بازی مسلط شویم. در نیمه دوم وقتی به محوطه جریمه اتلتیک بیلبائو نزدیک می شدیم، فقدان سوارز را حس کردیم؛ با این حال وقتی او غایب است هم باید نمایش خوبی ارائه کنیم. طبیعی است که غیبت سوارز روی کار تیم در محوطه جریمه حریف تاثیرگذار باشد.

نظر شما