شناسهٔ خبر: 34648091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد:

استقرار 120 پایگاه کمیته امداد جهت دریافت نذورات عید قربان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: 120 پایگاه کمیته امداد در استان اصفهان آماده دریافت نذورات عید سعید قربان در اصفهان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پوربیان داشت: 120 پایگاه کمیته امداد در استان اصفهان و 6 جایگاه توزیع دام زنده و ذبح شرعی در شهر اصفهان آماده دریافت نذورات و قربانی خیران و نیکوکاران گرامی در عید سعید قربان است.

وی بابیان اینکه در سال گذشته مردم نیکوکار استان اصفهان بالغ‌بر 815 میلیون تومان به شکل نقد، دام و گوشت به مناسبت عید قربان به نیازمندان کمک کردند، گفت: این نهاد امسال نیز برای تسهیل مشارکت مردم در امر خیر و احسان و قربانی برنامه‌هایی در این عید فرخنده در نظر گرفته است.

وی تمام دفاتر کمیته امداد اصفهان در سطح استان را در روز عید قربان از ساعت ۸ تا ۱۹ آماده دریافت نذورات و کمک‌های مردمی اعلام کرد و افزود: در مجموع 120 پایگاه در سراسر استان در روز عید قربان توسط این نهاد در سراسر استان دایر خواهد بود و همچنین به‌منظور تسهیل در تهیه و ذبح گوسفند برای خیران گرانقدر، شش جایگاه توزیع دام زنده و ذبح شرعی در شهر اصفهان و تحت نظارت اداره کل دامپزشکی بر پا می‌شود.

متین پور بابیان اینکه گوشت قربانی که در اختیار این نهاد قرار می‌گیرد به شکل بهداشتی و اصولی بسته‌بندی می‌شود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته گوشت‌های نذری در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت این نهاد خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه امکان کمک و مشارکت غیرحضوری برای همشهریان اصفهانی فراهم‌شده است، گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با شماره‌گیری کد #031*1*8877* از تلفن همراه، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ از کلیه خطوط ارتباطی و مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir به نیازمندان همشهری خود کمک کنند.

به گزارش موج،  آدرس جایگاه‌های توزیع دام زنده و ذبح شرعی کمیته امداد در شهر اصفهان به شرح زیر است:

خیابان آیت اله کاشانی، ابتدای خیابان جامی، کمیته امداد منطقه ۲ اصفهان

خیابان شیخ طوسی شرقی، خیابان فجر 2، جنب پمپ‌بنزین

انتهای خیابان زینبیه شمالی –به‌طرف جاده حبیب‌آباد – بعد از پمپ‌بنزین ۱۱۰ - مرکز خرید دام

خوراسگان - انتهای خیابان سلمان- کشتارگاه سابق

سپاهان شهر - بلوار شاهد – جنب مجموعه ورزشی ولایت

خیابان ارتش – کوچه آرش (شماره 28) – کمیته امداد منطقه سه اصفهان

 

 

 

نظر شما