شناسهٔ خبر: 34622988 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

برخلاف خبر منتشرشده در برخی از سایت‌های ایرانی، بشیکتاش هنوز پیشنهادی برای جذب بیرانوند ارائه نکرده است

مهیار میرزاپور

بیرانوند باز هم در رادار یک باشگاه ترک قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - مصدومیت کاریوس، بشیکتاش را با مشکل مواجه کرده است. حالا آنها باید یک دروازه بان جدید جذب کنند چون کاریوس 1.5 تا 2ماه نمی تواند بازی کند.

به گزارش Sabah، دروازه بان ذخیره بشیکتاش، اوتکو، از تجربه لازم برخوردار نیست و به همین خاطر عبدالله آوجی، از مدیران تیم خواسته یک دروازه بان جدید جذب کنند. آنها سه گزینه در لیست دارند: ارتاچ اوزبیر دروازه بان سابق مالاتیاسپور، محمد شنگذر از بورساسپور و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس. مذاکرات با بورسا سپور آغاز شده ولی آنها در همان ابتدای مذاکرات رقم بالایی از بشیکتاش طلب کرده اند. از سوی دیگر گفته می شود ارتاچ آماده انتقال به بشیکتاش است.

نام بیرانوند فصل گذشته در لیست خرید فنرباحچه هم دیده می شد. این بازیکن 26ساله هم مورد تایید است و بشیکتاشی ها اولین تماس ها را با پرسپولیس برقرار کرده اند. بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران است و در 112 بازی 66کلین شیت به ثبت رسانده است. او در مسابقات مقدماتی در سال 2015 دروازه بان تیم ملی ایران بود و در 12بازی دروازه اش را بسته نگه داشت. قرارداد بیرانوند با پرسپولیس تا سال 2021 معتبر است و ارزش او در سایت ترانسفرمارکت، 4میلیون یورو ذکر شده است.

گفتنی است در برخی سایت های ایرانی صحبت از پیشنهاد 4میلیونی بشیکتاش به پرسپولیس برای جذب بیرانوند مطرح شده در حالی که در متن خبر Sabah چنین چیزی نوشته نشده است. ارزش این بازیکن در بازار هم با توجه به ارزیابی سایت ترانسفرمارکت قید شده است. در ضمن، مدیران بشیکتاش دو روز پیش برای جذب اوموت مراش (مدافع کناری سمت چپ) و محمد شنگذر یک پیشنهاد 12میلیون لیری به علاوه دو بازیکن قرضی ارائه کرده بودند ولی بورساسپور این پیشنهاد را رد کرد. بنابراین این رقم ربطی به پرونده انتقال بیرانوند ندارد.

نظر شما