شناسهٔ خبر: 34499275 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

سه ماه محرومیت برای مسی

پایگاه خبری، تحلیلی و اقتصادی جهان صنعت نیوز – جهان صنعت به شما قدرت تحلیل و پیشبینی می‌دهد سه ماه محرومیت برای مسی - لیونل مسی کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین به خاطر اظهار نظرهای جنجالی اش در رقابت های کوپا آمریکا به مدت سه ماه محروم شد.

صاحب‌خبر -

جهان صنعت نیوز: اظهار نظرهای جنجالی در رقابت های کوپا آمریکا سه ماه محرومیت برای مسی توسط کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به همراه آورد و او سه ماه از حضور در بازی های تیم ملی کشورش محروم شد.

این تصمیم ساعاتی پیش توسط کمیته انظباطی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی گرفته شده است و دلیلش اظهارات تند کاپیتان لئو پس از دیدار رده بندی برابر شیلی در رقابت های کوپا آمریکا عنوان شده است.

مسی پس از این که در آن مسابقه اخراج شد، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی را به فساد گسترده به خاطر برگزاری رقابت ها متهم کرد.

در همین حال مسی در کنار سه ماه محرومیت، باید پنجاه هزار دلار پول نقد نیز به عنوان جریمه به این نهاد فوتبالی پرداخت کند.

به این ترتیب کاپیتان مسی تا ماه نوامبر از حضور در بازی های ملی محروم خواهد بود و به ترتیب دیدارهای تدارکاتی تیمش در مقابل شیلی، مکزیک و آلمان را از دست خواهد داد.

او همچنان به دلیل اخراج در بازی مقابل شیلی، اولین دیدار تیم ملی کشورش در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را نیز از دست خواهد داد.

 

نظر شما