شناسهٔ خبر: 34374745 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

این خبر تکمیل می‌شود...

سخنگوی دولت: پمپئو می‌تواند با خانم مرضیه هاشمی گفت وگو کند

سخنگوی دولت گفت: این روز‌ها بسیار به مرصاد شباهت دارد و پشت تخریب چهره‌های نظام، سازمان منافقین هستند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: پمپئو گفته حاضرم با خبرنگاران ایرانی گفتگو کنم؛ ما می‌گوییم ما خانم مرضیه هاشمی را داریم که می‌تواند با او گفتگو کند و ما از این مسئله گریزان نیستیم.

وی افزود: همین برخوردشان با خبرنگاران ایرانی در نیویورک بی‌احترامی آنان به رسانه است و تصویر واقعی از دولت‌مردان آمریکاست.

سخنگوی دولت با اشاره به ایام بزرگداشت عملیات مرصاد گفت: یاد شهید صیاد شیرازی را گرامی می‌داریم. امروزِ ما، با روز‌های مرصاد بسیار شباهت دارد. آن روز‌ها از مهران تا تهران حرکت کردیم. فکر می‌کردند به روش نظامی و کمک‌های غربی‌ها از مهران تا تهران حرکت کنند.

ربیعی گفت: آن زمان شعار مذکور را مطرح کردند، زیرا باور داشتند یک نهاد مدنی در ایران وجود ندارد و رژیم تنهاست. امروز هم همین مسئله وجود دارد و فکر می‌کنند با تحریم ما تنها هستیم. باید بدانند مردم در مقابل تحریم‌ها ایستادگی خواهند کرد.

به گفته وی این روز‌ها بسیار به مرصاد شباهت دارد و پشت تخریب چهره‌های نظام، سازمان منافقین هستند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: فشار‌های تحریمی با این تحلیل صورت گرفت که مردم پشت نظام نیستند، اما صف‌های طولانی مردم‌سالاری را رقم زد. امروز هم ما در تنگه زبرجد هستیم و با همان مقاومت ایستادگی خواهیم کرد.

ربیعی در ادامه سفر‌های خارجی ظریف وزیر خارجه را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: سفر به ۶ کشور صورت گرفت و باید گفت خوشبختاته گفت‌وگوی ظریف با رسانه‌های ایرانی پمپئو را به آن وا داشت که با ما گفتگو کند.

وی همچنین گفت: هرجا که آمریکایی‌ها خواستند مرزی ببندند، مقامات وزارت خارجه ما به‌خصوص دکتر ظریف جلوی او ایستاد و خط‌شکنی کرد.

سخنگوی دولت همچنین موفقیت تیم ملی جوانان والیبال را تبریک گفت: مردم به این پیروزی‌ها برای شیرین کردن کامشان نیاز دارند.

این خبر تکمیل می‌شود...

نظر شما