شناسهٔ خبر: 34348237 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

آخرین اخبار از حذف عوارض تردد سال ۹۷ در محدوده زوج یا فرد

عصر خودرو- گرچه برخی خبرگزاری‌ها به نقل از فرماندار تهران خبر از حذف عوارض تردد سال ۹۷ در محدوده زوج یا فرد دادند، اما مسئولان شهری می‌گویند عوارض حذف نشده است.

صاحب‌خبر -

  به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز خبر حذف اخذ عوارض تردد غیرمجاز وسایل نقلیه در محدوده زوج و فرد در سال 97 از سوی فرمانداری تهران بر روی خروجی برخی از خبرگزاری‌ها قرار گرفت.

محمد علی کرونی دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران  جوان، در توضیح جزئیات این خبر گفت: طبق آخرین خبری که دریافت کردم موضوع بازگرداندن عوارض اخذ شده بابت تردد در محدوده زوج و فرد در سال 97 در هیات تخصصی دیوان عدالت اداری مطرح شده، اما هنوز نظر نهایی دیوان اعلام نشده است.

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: موضوع بازگرداندن هزینه عوارض اخذ شده بابت تردد در محدوده زوج و فرد به شهروندان هنوز به شورای شهر و شهرداری تهران ابلاغ نشده است.

علی عالی مدیر روابط عمومی معاونت ترافیک شهرداری تهران نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اخذ عوارض بابت ورود غیر قانونی به محدوده زوج یا فرد در سال 97 طبق مصوبه شورای شهر کاملا قانونی است.

وی تصریح کرد: تاکنون فرمانداری هیچ دستوری مبنی بر لغو یا بخشودگی این عوارض به ما اعلام نکرده است.

عالی ادامه داد: اگر فرمانداری چنین موضوعی را اعلام کرده باید توضیحات تکمیلی دهد که بر چه اساسی این مصوبه را لغو شده است.

 

نظر شما