شناسهٔ خبر: 34320873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جزئيات الزام سوخت گيري با کارت سوخت شخصي تشريح شد

صاحب‌خبر -

خبرگزاری آریا-مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس با بیان اینکه از 20 مرداد  الزام استفاده از كارت سوخت شخصی آغاز می شود به مالكین خودروها وموتورسیكلت ها توصیه نمود برای اطمینان ازصحت عملكرد كارت سوخت خود در مراجعه به جایگاه ها برای سوختگیری از كارت سوخت شخصی استفاده نمایند . 

به گزارش دریافتی آریا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس , امیر بنی کریمی مدیر منطقه فارس  درباره جزئیات سوختگیری با کارت سوخت شخصی توضیحاتی را ارائه و با اشاره به اجرای مصوبات دولت و مجلس شورای اسلامی و با توجه به برنامه عرضه بنزین با استفاده از کارت هوشمند در مرداد ماه سال جاری استفاده از کارت سوخت شخصی که به تدریج در کل کشور اجرایی می شود، گفت:  هدف اصلی استفاده از کارت سوخت  شخصی , نظارت ومدیریت بر مصرف بنزین وجلوگیری از سوء استفاده  از کارت های سوخت شخصی است.

مدیر منطقه فارس افزود کسانی که کارت سوخت نداشتند و از طریق «دولت همراه» کارت بانکی معرفی کرده بودند تا به جای کارت سوخت استفاده کنندو یا ازطریق دفاتر پلیس +10  درخواست داده اند به زودی کارت سوخت آنها تولید و به درب منازل ارسال می گردد.
بنی کریمی  با اشاره به اینکه در خصوص كارتهای سوخت تولید شده المثنی و یا خودروهای نوشماره 4 رقم سمت راست شماره ملی مالك خودروها بعنوان رمز كارت سوخت بعنوان پیش فرض در نظر گرفته شده است اظهاركرد : در مواردی كه مالكین خودرو رمز كارت هوشمند سوخت  خودرا فراموش نموده اند می توانند با در دست داشتن مدارك هویتی ومالكیت خودرو  به نزدیک‌ترین مرکز بازیابی رمز مستقر در نواحی 16 گانه  شركت ملی پخش فرآور ده های نفتی منطقه فارس مراجعه و نسبت به رمزگشایی كارت سوخت اقدام نمایند. ضمنا شماره تماس مركز پاسخگویی وارتباط با مشتریان   09627  بصورت 24 ساعته آماده ارائه راهنمایی های لازم در این خصوص می باشد .

به گفته وی، عده‌ای از شهروندان که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده‌اند و در فراخوان قبلی نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه دولت همراه اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با  در دست داشتن  مدارك  لازم  به دفاتر پلیس +10  مراجعه و نسبت به صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام نمایند .

این مقام مسئول در خصوص زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح، گفت: سامانه هوشمند سوخت هیچ گاه جمع آوری نشد وبستر نرم افزاری و سخت افزاری آن در جایگاه های سوخت فراهم است  و هیچ مشکلی در جایگاه‌ها وجود ندارد .

نظر شما