شناسهٔ خبر: 34318899 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سردار اشتری:

نیروی انتظامی جزو دستگاه های برتر از دید مردم انتخاب شده است

فرمانده ناجا گفت: بر اساس نظرسنجی ها نیروی انتظامی در بین ۳۰ یا ۴۰ دستگاه اجرایی جزو دستگاه های برتر از دید مردم انتخاب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری در اختتامیه مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان نیروهای مسلح سراسر کشور که در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح به برکت پیروی از قرآن و ولایت در اون اقتدار هستند.

وی افزود: اگر ما در دفاع مقدس بر دشمنی که از پا تا دندان مسلح بود، پیروز شدیم به برکت پیروی از قرآن و امام راحل بود.

سردار اشتری گفت: چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته است و گام دوم انقلاب برای ما از سوی مقام معظم رهبری ترسیم شده است.

فرمانده ناجا عنوان کرد: اینکه ایران در عرصه جهانی در تمامی حوزه‌ها جایگاه رفیعی پیدا کرده است به دلیل این است که افراد با روحیه جهادی برای این کشور خدمت کرده‌اند.

وی گفت: اگر با توجه به فشارها و تحریم‎ها توانسته‌ایم مقاومت کنیم و اهداف خودمان را پیش ببریم به برکت قرآن بوده است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح غیر از راه قرآن راه دیگری ندارند و باید برای گام دوم انقلاب اسلامی بتوانیم از وجود قرآن بهترین استفاده را ببریم.

فرمانده ناجا ادامه داد: ولایت و قرآن در کنار هم هستند و جدایی ندارند، اگر قرار باشد این دو از هم جدا شوند می‌شود همان افرادی که در سوریه جنایت کردند، افرادی که حافظ قرآن بودند ولی از ولایت جدا شدند و ظلم کردند.

وی گفت: نیروهای مسلح ما در مکتب قرآن و اسلام و ولایت تربیت شدند و در نیروی انتظامی هم اقدامات شایسته و خوبی به همت صیانت از قرآن انجام دادند.

سردار اشتری بیان کرد: در ایران ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز داریم که مرزبانان ما شبانه روز و به برکت قرآن به خوبی از این مرزها دفاع کرده‌اند.

فرمانده ناجا گفت: بر اساس نظرسنجی ها نیروی انتظامی در بین ۳۰ یا ۴۰ دستگاه اجرایی جزو دستگاه های برتر از دید مردم انتخاب شده است.

وی ادامه داد: با پلیس در تراز انقلاب فاصله داریم ولی در حال فعالیت برنامه‌ریزی و کار کردن برای رسیدن به این جایگاه هستیم.

فرمانده ناجا بیان کرد: حدود ۸۰ هزار نفر از پرسنل ناجا یا حافظ قرآن هستند و یا قاری قرآن و این امر نشان دهنده انس ناجا با قرآن است.

سردار اشتری در ادامه مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص مرزها باید بگویم مرزبانان نیروی انتظامی و سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر مرزها حضور دارند.

وی افزود: هر توطئه ای که به سمت مرزها بود با هوشیاری مرزبانان خنثی شده است.

اشتری گفت: به کمک مرزداران و مرزبانان امنیت پایداری در مرزها ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: مانند سال های گذشته ناجا وظایف خودش را در مورد انتخابات انجام می دهد و آماده برای حفاظت از برگزاری انتخابات است.

نظر شما