شناسهٔ خبر: 34299448 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

وزیر دفاع:قراداد خودروسازان با وزارت دفاع/ هیچ پهپاد ایرانی ساقط نشده است

وزیر دفاع با بیان اینکه برای کمک به صنعت خودروسازی اعلام آمادگی کرده‌ایم، گفت: چند قرارداد و درخواست از سوی خودروسازان به وزارت دفاع داده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، امیر حاتمی وزیر دفاع ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران پیرامون ادعای سرنگونی پهپاد ایرانی در تنگه هرمز توسط آمریکا اظهار داشت: هیچ پهپادی از جمهوری اسلامی ایران ساقط نشده است.

وی در ادامه با اشاره به همکاری وزارت دفاع با صنایع خودروسازی، اظهار کرد: ما اعلام آمادگی کردیم با توجه به علم صنایع دفاع، خودروسازان هر جا مشکلی دارند به کمک آنها می‌رویم.

حاتمی گفت: امروز هم چند قرارداد و درخواست از سوی خودروسازان داده شده است.

وزیر دفاع تصریح کرد: صنایع دفاعی کشور چهل سال است که تحریم هستند ولی صنایعی که با تحریم روبرو نبودند امروز با مشکل روبرو شده اند.

فرمانده کل سپاه:رسما اعلام می‌کنم که هیچ پهپادی از سپاه ساقط نشده است
سردار سلامی گفت:پهپاد ما سه ساعت و چهل دقیقه بر فراز آب‌های خلیج فارس در گردش بوده و کار مراقبت و نظارت را انجام می‌داده است.


به گزارش باشگاه خبرنگاران،سرلشکر حسین سلامی فرمانده  کل سپاه پاسداران در جلسه با مسئولان ستادی سپاه لرستان گفت:پهپاد ما سه ساعت و چهل دقیقه بر فراز آب‌های خلیج فارس در گردش بوده و کار مراقبت و نظارت را انجام می‌داده است.

او ادامه داد: این پهپاد از مجموع شناورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تصاویری را ارسال کرده است، همچنان‌که بخشی از این تصاویر را برای مردم ایران و افکار عمومی جهان نشان دادیم.

سلامی با اشاره به اینکه اگر دشمنان ما ادعایی از سرنگونی پهپادهای ایرانی دارند مستنداتی را ارائه دهند،افزود: امروز در جهان هیچ کس حرف بدون استناد را نمی‌پذیرد، فیلم اصابت و قطعات پهپاد ایرانی را نشان دهند و ادعای خود را اثبات کنند چرا که تنها با حرف هیچ کس اداعای آن‌ها را نمی‌پذیرد.

او ادامه داد: قاطعانه می‌گویم که این یک دروغ بزرگ است و آن را نیز اثبات کردیم، ما هر عملی را که انجام دادیم آن را اثبات کردیم، دشمنان نیز ادعای خود را ثابت کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما