شناسهٔ خبر: 34288007 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

مرخصی بقایی تمدید شد

دنیای‌اقتصاد : مرخصی حمید بقایی، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در دولت محمود احمدی‌نژاد تا روز جمعه تمدید شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم روز شنبه ۲۹ تیر بود که وکیل حمید بقایی از سکته مغزی موکلش خبر داد، اما اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت که بقایی از هشت روز قبل به مرخصی رفته و در زندان نیست و اگر هم برای او اتفاقی افتاده باشد، سازمان زندان‌ها از آن بی‌اطلاع است.قرار بود بقایی روز یکشنبه ۳۰ تیر با پایان یافتن مرخصی هشت روزه خود، مجدد به زندان بازگردد اما مرخصی او تا انتهای هفته جاری تمدید شده و اگر دوباره تمدید نشود، باید روز شنبه هفته آینده خود را به زندان اوین معرفی کند.

صاحب‌خبر -

یک سال حبس برای محسن افشانی

همچنین باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از غلامحسین اسماعیلی از صدور یک سال حبس قطعی برای محسن افشانی خبر داد.سخنگوی قوه‌قضائیه درخصوص آخرین وضعیت پرونده محسن افشانی اظهار کرد: علت زندانی بودن این فرد به‌دلیل یک محکومیت قطعی‌شده از قبل است.

صدور حکم پرونده عاملان قتل شیرمحمدعلی

در خبری دیگر به نقل از «ایسنا» غلامحسین اسماعیلی، از صدور حکم پرونده عاملان قتل علیرضا شیرمحمدعلی خبر داد. بر این اساس دادگاه متهم ردیف اول را به اتهام مشارکت در قتل عمد به قصاص نفس و پرداخت دیه صدمات غیرموثر در قتل محکوم کرد. وی افزود: در همین رابطه متهم ردیف دوم پرونده نیز به اتهام معاونت در قتل عمد به ۲۵ سال حبس و پرداخت دیه صدمات غیرموثر در قتل محکوم شد.

نظر شما