شناسهٔ خبر: 34261290 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

رئیس ‌اتحادیه بارفروشان:

قیمت میوه و صیفی‌جات در شیب نزولی قرار گرفت

رئیس‌اتحادیه بارفروشان از کاهش ۱۰ درصدی قیمت تمام میوه‌ها،سبزی و صیفی جات خبر داد و گفت: از ۱۰ تا ۱۵مرداد تمام قیمت‌ها مجددا ۲۰ درصد دیگر افت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

مصطفی دارایی نژاد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری مهر از کاهش ۱۰ درصدی قیمت تمام میوه‌ها، سبزی و صیفی جات در بازار نسبت به هفته گذشته خبر داد و افزود: از ۱۰ تا ۱۵ مردادماه، تمام قیمت‌ها مجدداً ۲۰ درصد دیگر افت می‌کنند و دلیل این مسئله فراوانی تولید است.
وی با بیان اینکه تولید میوه و صیفی جات نسبت به سال قبل حدوداً یک و نیم تا ۲ برابر شده است، ادامه داد: هندوانه در طول یک هفته اخیر بین ۲۰ تا ۲۵ درصد کاهش قیمت داشته چرا که محصول دشت مغان، شیراز، ورامین و بوئین زهرا در حال عرضه به بازار است و عرضه این محصول به شدت افزایش یافته.
رئیس‌اتحادیه بارفروشان گفت: قیمت هندوانه از کیلویی ۱,۵۰۰ تومان به حدود ۹۰۰ تا یکهزار تومان رسیده است.
دارایی نژاد درباره قیمت سیب زمینی خبر داد: قیمت سیب زمینی کهنه (سردخانه‌ای) در میدان مرکزی میوه و تره بار کیلویی ۳,۵۰۰ تومان و سیب زمینی نو بین ۴۵۰۰ تا ۵,۰۰۰ تومان است ضمن اینکه برای هفته آینده پیش‌بینی داریم نرخ این محصول حدود یکهزارتومان دیگر کاهش یابد. از ۱۵ مردادماه نیز قیمت سیب زمینی روی پایه سه هزار تا ۳,۵۰۰ تومان قرار می‌گیرد.


برچسب‌ها:

نظر شما