شناسهٔ خبر: 34019373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار سمنان:

مدیران استان سمنان در مورد معدن بوکسیت شاهوار به جمع‌بندی برسند

سمنان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه آلودگی زیست‌محیطی یکی از دغدغه‌های جدی معدن بوکسیت تاش است، گفت: مدیران استانی باید در خصوص این معدن به جمع‌بندی واحد برسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت‌الله عسگری بعدازظهر پنج‌شنبه در جلسه بررسی وضعیت معدن بوکسیت تاش شاهرود به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طی دو هفته اخیر به‌منظور بررسی کارشناسی این معدن در دفتر وزیر صنعت حضور یافتیم، ابراز داشت: خروجی و مصوبات طی جلسه آتی در خصوص بررسی وضعیت شرکت آلومینیوم ایران پیرامون معدن بوکسیت تاش مطرح خواهد شد.

وی افزود: دغدغه‌های بسیاری با موضوعات مختلف در خصوص فعالیت این شرکت در معدن مذکور وجود دارد بنابراین این مهم می‌طلبد تا با بررسی و کارشناسی‌های موردنیاز، به یک اجماع نظر دست پیدا کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه آلودگی زیست‌محیطی یکی از این دغدغه‌های جدی پیرامون معدن بوکسیت تاش شاهوار است، ابراز داشت: با توجه به این موضوع باید با اقدامات و اجرای رویه‌های کارشناسی، یک نظر جامع در این خصوص ارائه شود.

عسگری افزود: نیاز است تا مدیران استانی مرتبط در خصوص مسائل و موارد این معدن به یک جمع‌بندی رسیده و با سازوکار علمی و عملی همراه با ارائه پیشنهاد عملی، شفاف، صریح و قاطع به اظهارنظر نهایی بپردازند.

نظر شما