شناسهٔ خبر: 33914471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

18 تا 21 تیرماه ؛

دو نمایشگاه صنعت آموزش و چاپ و بسته‌بندی در اصفهان برگزار می شود

دو نمایشگاه صنعت آموزش و چاپ و بسته‌بندی از 18 تا 21 تیرماه درنمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت آموزش در 2300 مترمربع فضای نمایشگاهی و با حضور 38 موسسه آموزشی از استان اصفهان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، مدارس غیرانتفاعی، مهدکودک‌ها، مدارس و مجتمع‌های آموزشی، موسسات آموزشی کنکور و کمک‌آموزشی، ناشران کتب کمک‌ آموزشی، موسسات آموزش عالی شامل دانشگاه‌های آزاد، دانشگاه‌های غیرانتفاعی، دانشگاه‌های علمی کاربردی و دانشگاه‌های دولتی، آموزشگاه‌های خصوصی زبان، آموزشگاه‌های مشاغل فنی و حرفه‌ای، فعالان حوزه تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان نرم‌افزارها و شبکه‌های اجتماعی و موسسات شاغل در مبحث خلاقیت و موفقیت حضور خواهند داشت.

از شاخص‌ترین موسساتی که در این نمایشگاه حضور دارند می‌توان به قلم‌چی، فن‌آوران حکیم، برهان، دانش‌پژوهان، مجتمع فنی تهران و جهاد دانشگاهی و دانشگاه صنعتی اصفهان اشاره کرد که هر یک نقش تاثیرگذاری در حوزه آموزش استان اصفهان دارند.

ویژگی خاص هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت آموزش، همکاری و مشارکت ویژه دانشگاه‌های آزاد و مشارکت‌ مهدهای کودک و آموزشگاه‌های علمی آزاد بوده است. همچنین مدارس غیرانتفاعی شاخص اصفهان نیز در کنار موسسات آموزش خصوصی و کمک آموزشی در نمایشگاه حضور دارند.

در کنار این نمایشگاه، یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته در 1400 مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود.

44 شرکت و موسسه از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، همدان، گیلان و فارس در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و انواع ماشین‌آلات چاپ و ملزومات، چاپ سیلک اسکرین، مهر و پلاک، هولوگرام و لیبل‌ها، ماشین‌آلات بسته‌بندی و ملزومات، خدمات بسته‌بندی، ظروف و لوازم بسته‌بندی، لفافه‌های بسته‌بندی و سایر موارد مربوط به صنعت چاپ و بسته‌بندی را به نمایش می‌گذارند.

شرکت‌های افق قطعات آسیا، هودیس پارس، نوین تاک، رایا شقایق آسیا، چاپ صفا، کیاما، ماشین‌سازی حرفه و فن، ماد رول، قالب‌سازی سعدی، کاوش ماشین سپید، نگارستان نقش سورنا، پارس جت، مبین‌تک، قالب‌سازی صبوری، همدان لیبل و مکسس از جمله مهمترین شرکت‌هایی هستند که در یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته اصفهان حضور خواهند داشت.

گفتنی است؛ دو نمایشگاه صنعت آموزش و چاپ و بسته‌بندی از ساعت 17 تا 23 روزهای 18 تا 21 تیرماه  در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.

نظر شما