شناسهٔ خبر: 33909152 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

«غول قاتل» دستگیر شد

جانشین رئیس‌پلیس آگاهی پایتخت، جزئیات دستگیری یکی از اراذل سطح یک پایتخت ملقب به «غول» را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -



به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داوود فرد با اعلام خبر دستگیری یکی از اراذل سطح یک پایتخت به نام (ح.غول)، اظهار داشت: اوایل خرداد سال جاری یکی از اراذل و اوباش سطح یک شرق تهران که ملقب به غول است بوسیله سلاح گرم مرتکب قتل شده و پس از ارتکاب این جنایت متواری شده است.
به گفته داوودفر، این قاتل قبل از خروج از کشور شناسایی و بازداشت شد.
جانشین رئیس‌پلیس آگاهی پایتخت در پاسخ به این سؤال که «قاتل ادعا کرده است به تنهایی در مقابل ۲۰ نفر ایستاده و با آنها درگیر شده است آیا چنین چیزی صحت دارد؟»، گفت: متاسفانه برخی افراد به دلیل فیزیک یا روحیه‌ای که دارند به خود القاب کاذب می‌دهند این فرد نیز خودش را بسیار قوی تصور می‌کرده و دارای قلمرو بوده است و به واسطه فیزیک خاصی که داشته خود را غول نامیده بوده است البته در این درگیری تنها نبوده و چند نفر دیگر نیز در این درگیری شرکت کرده بودند.
داوودفر افزود: در حال حاضر نیز با توجه به بازداشت قاتل ابعاد جدیدی از این پرونده کشف شده که قطعا افراد دیگری به پلیس احضار خواهند شد. وی با بیان اینکه پلیس اقدامات ویژه‌ای را برای اراذل و اوباش سطح یک دارد، گفت: این افراد شناسنامه‌دار بوده و در حالی که تحت کنترل و رصد پلیس هستند گاهی اوقات اعمالی را مرتکب می‌شوند که منجر به درگیری و قتل می‌شود اما ما بلافاصله این افراد را شناسایی کرده و نسبت به دستگیری آ‌نها اقدام می‌کنیم.

نظر شما