بازپرس شعبه هفتم دادسراي عمومي و انقلاب کرمان مرگ دلخراش يک پسر بچه 3 ساله را تشريح کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، «حسين ميرزابيگي» به روايت مرگ دلخراش يک پسربچه سه ساله در کرمان پرداخت که گردن وي بين شيشه و شاسي خودرو گير کرد و پس از خفگي و مرگ مغزي درگذشت. وي گفت: امسال، يک پسربچه سه ساله سوار بر خودروي والدين خود بوده است، مادرش زماني که قصد داشته براي دقايقي به منزل برود، اين کودک را در داخل خودرو تنها ميگذارد و درب ماشين را قفل ميکند و زماني که شيشهبالابر برقي فعال ميشود، گردن بچه بين شيشه و شاسي دستگاه شيشه بالابر گير کرده و اين کودک دچار خفگي شده و جان خود را از دست ميدهد. بازپرس شعبه هفتم دادسراي عمومي و انقلاب کرمان ادامه داد: ما در زندگي روزمره از وسائلي استفاده ميکنيم که ميتواند بهطور بالقوه براي ما و فرزندانمان خطرزا باشد که دزدگيرهاي خودکار خودروها يکي از اين موارد است. ميرزابيگي اظهار کرد: پس از قفل کردن برخي خودروها توسط دزدگير شيشههاي آنها بهصورت خودکار بالا ميآيد و امکان دارد چنانچه خردسالان در خودرو تنها باشند، اعضاي بدن آنها مانند دست يا سر بين شيشه و شاسي خودرو گير کرده و صدماتي به آنها وارد شود.
∎مرگ دردناک پسر 3 ساله در خودروي مادرش
صاحبخبر -