شناسهٔ خبر: 33798793 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

سوزا با گذشتن از مربیان و پریدن روی نیمکت برای برزیل امتیاز گرفت (عکس)

بازیکن تیم ملی والیبال برزیل در بازی با ایتالیا با یک حرکت دیدنی توپ را به زمین بازی برگرداند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی دور مقدماتی لیگ ملت های والیبال 2019 بامداد امروز بین برزیل و ایتالیا برگزار شد؛ دیداری که برای هیچ کدام از 2 تیم حساسیت چندانی نداشت.


در حالی که ست اول در امتیازات پایانی با حساب 25 بر 24 به سود ایتالیا دنبال می شد و این تیم نیاز به یک امتیاز برای بردن این ست داشت، دریافت ناقص در زمین برزیل همه را ناامید کرد. با اینکه تصور می شد این امتیاز برای برزیلی ها از دست رفته، «آلن سوزا» با پشتکار بالا و یک حرکت دیدنی تا روی نیمکت تیمش پیش رفت و این توپ را به بازی برگرداند. این حرکت چند مربی برزیل را از روی نیمکت فراری داد تا راه به خوبی برای حرکت سوزا باز شود.


کمتر شاهد موفقیت بازیکنان روی چنین توپ‌هایی بودیم، اما سوزا به خوبی توانست با ایستادن روی نیمکت توپ مرده را به زمین برگرداند. در ادامه این بازیکن شاهکار خود را کامل کرد و در حالی که توپ به زمین ایتالیا رفته بود، با دفاع فوق العاده خود راه توپ را بست و امتیاز 25 را به نام تیمش ثبت کرد.


این تصویر شاید یک قاب ماندگار در لیگ ملت های 2019 باشد. آلن سوزا در دیداری که حساسیت چندانی برای تیمش نداشت، چنین حرکت دیدنی را انجام داد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت؛ اگرچه برزیل ست اول را در نهایت به حریف واگذار کرد.


بیشتر از همه نگاه بازیکنان ذخیره برزیل می تواند گویای آنچه رخ داده، است. اینکه هم تیمی های سوزا از حرکت دیدنی او تعجب کرده اند و شاید باورشان نمی شد که این توپ به زمین برگردد.

 

نظر شما