شناسهٔ خبر: 33697876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۵۰۰ سند املاک علوی در شاهین‌دژ اهدا می‌شود

مدیرکل اموال و املاک آذربایجان غربی از اهدا ۵۰۰ سند املاک علوی در شاهین‌دژ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان آذربایجان‌غربی کمک 350 میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به 9 خانواده دارای فرزندان سه قلو را از جمله اقدامات این بنیاد در آذربایجان غربی معرفی کرد و اظهارداشت: بنیاد مستضعفان در قالب طرح تامین مسکن خانواده‌های 2 معلول برای 102 خانواده منزل مسکونی احداث کرده است و احداث منزل مسکونی برای 90 مورد دیگر مورد تایید قرار گرفته و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد همچنین 51 هزار و 315 مادران باردار در آذربایجان غربی زیرپوشش طرح حمایت از باردار کم برخوردار بنیاد علوی قرار دارند و ماهانه سبد غذایی دریافت می‌کنند.

مدیر کل اموال و املاک آذربایجان غربی به دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: تعداد 14 باب مدرسه با 86 کلاس در بخش‌های مختلفی از استان احداث شده، 5 فقره جهیزیه شامل اجاق گاز، یخچال، فرش و لباسشویی نیز به 5 نوعروس اهل شاهیندژ اهدا شده است.

اسماعیل پور با اشاره به کمک‌های بنیاد مستضعفان برای تجهیز مساجد استان گفت: این بنیاد مبلغ 30 میلیون تومان برای خرید فرش برای مسجد قوشچی هزینه کرده است و 500 متر فرش نیز به مسجد حضرت رسول اهدا شد، مبلغ 100 میلیون تومان نیز توسط بنیاد مستضعفان به حوزه علمیه شهرستان شاهین‌دژ اختصاص یافت و مبلغ 20 میلیون تومان به صورت بلاعوض برای ساخت مصلی تخصیص داده شد. 

وی با اشاره به اقدامات بنیاد مستضعفان در راستای تقویت زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان گفت: پرداخت تسهیلات بانکی برای ساخت بیمارستان امید آذربایجان غربی به مبلغ 7 میلیارد تومان و احداث یک واحد درمان بستر در آواجیق به مساحت 1020 مترمربع از اقدامات بنیاد برای توسعه زیرساخت بهداشت و درمان استان است.

 به گفته وی 6 زمین چمن مصنوعی در شهرستان چالدران به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این شهرستان احداث می‌شود.

مدیرکل اموال و املاک آذربایجان غربی گفت: فردا با حضور محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان، ائمه جمعه آذربایجان غربی و مسئولان استانی و شهرستانی 500 سند املاک علوی به واجدین شرایط در شاهین دژ اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما