شناسهٔ خبر: 33611949 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

يوونتوس و ده ليخت در آستانه توافق نهايي؛ ستاره هلندي در نزديکي تورين

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- نشريه معتبر تلگراف هلند از تصميم ماتياس ده لخت براي پيوستن به تيم يوونتوس ايتاليا خبر داده است.
به گزارش آريا، يوونتوس براي جذب ده ليخت مبلغي نزديک به 70 ميليون يورو به آژاکس پرداخت خواهد کرد و با درخواست هاي مالي مينو رايولا هم موافقت کرده است.  جيانلوکا دي مارزيو، خبرنگار معتبر ايتاليايي هم عنوان کرده باوجود اينکه پاريسن ژرمن تصور مي کرد توانسته ده ليخت را جذب کند اما اين بازيکن در آستانه قبول پيشنهاد باشگاه يوونتوس قرار دارد.
يوونتوس انتظار دارد که ستاره 19 ساله آژاکس در خط دفاع، راهي تورين شود. ده ليخت دو بار در آستانه پيوستن به بارسلونا و پاري سن ژرمن قرار گرفت اما در لحظات پاياني تغيير نظر داد. حالا چه در هلند و چه در ايتاليا مي گويند که او آماده پيوستن به يوونتوس است. يوونتوس مطمئن است که نبرد بر سر ماتياس ده ليخت را برده است. ستاره 19 ساله هلندي که طي چند هفته اخير به تيم هايي مثل بارسلونا، رئال مادريد، پاري سن ژرمن و بايرن مونيخ نزديک شده بود، حالا در آستانه پيوستن به يوونتوس قرار گرفته است.
به گزارش مايک فرواي، خبرنگار موثق فوتبال هلند و تلگراف و جانلوکا دي مارتزيو، توريني ها حالا فرض مي کنند که اگر اتفاق عجيبي رخ ندهد، ده ليخت به اين تيم خواهد پيوست. به گفته دي مارتزيو، فابيو پاراتيچي از شنبه مذاکراتش را با آژاکس شروع خواهد کرد و رقم انتقال چيزي بين 60 تا 70 ميليون يورو خواهد بود. يوونتوس دقايقي قبل از نماينده ده ليخت، سيگنال هاي بسيار خوبي دريافت کرده که به نظر مي رسد وي آماده بله گفتن به بيانکونري است.
حالا همه چيز در دستان فابيو پاراتيچي است تا بتواند با بازيکن به توافق نهايي برسد، اتفاقي که در قبال تيم هايي مثل بارسلونا يا پاري سن ژرمن رخ نداد. ده ليخت شخصا پيشنهاد بارسلونا را رد کرد و پاري سن ژرمن هم نتوانست با وي به توافق برسد. به گفته تلگراف، پيشنهاد يوونتوس از همه تيم ها بالاتر است. پيشنهادي که رسانه هلندي بين 15 تا 20 ميليون يورو عنوان کرده است.(مشخص نيست قبل يا بعد از کسر ماليات). يوونتوس بسيار اميدوار است که ماتياس ده ليخت به اين تيم ملحق شود.
اين در حالي است که چندي پيش نشريه فرانسوي RMC اعلام کرد که مسئولان رئال مادريد وضعيت ماتياس ده ليخت را پرس و جو کردند و به زودي پيشنهادي براي به خدمت گرفتن اين مدافع هلندي به باشگاه آژاکس مي فرستند. به نقل از آ.اس، رئال مادريد هم به جمع مشتريان ماتياس ده ليخت اضافه شد و در اين مسير بايد با باشگاه هاي بارسلونا، پاري سن ژرمن- يوونتوس رقابت کند. مدافع هلندي باشگاه آژاکس در حال حاضر در ميامي حضور دارد و تعطيلاتش را پشت سر مي گذارد. به نظر نمي رسد تغييري در وضعيت ده ليخت قبل از اتمام تعطيلاتش ايجاد شود.
در حال حاضر ده ليخت به پاري سن ژرمن نزديک است اما از سوي ديگر فابيو پاراتيچي مدير ورزشي يوونتوس رابطه نزديکي با مينو رايولا دارد. حالا اضافه شدن رئال مادريد و علاقه کهکشاني ها به ده ليخت وضعيت انتقال او را سخت تر خواهد کرد. همچنين RMC عقب نشيني بارسلونا براي جذب اين مدافع را رد کرده است و آبي اناري ها هم هنوز براي به خدمت گرفتن ده ليخت شانس دارند. به گزارش جانلوکا دي مارتزيو، در خط دفاع، وضعيت ماتياس ده ليخت همچنان رصد مي شود. ستاره 19 ساله باشگاه آژاکس و تيم ملي هلند، هنوز با بارسلونا يا پاري سن ژرمن قرارداد امضا نکرده است. به همين دليل توريني ها از طريق مينو رايولا پيگير وي هستند. دليل اين کار اين است که يوونتوس اگر تصميم بگيرد در خط هافبک سرمايه گذاري بزرگي انجام ندهد، شايد اين پول را در خط دفاع هزينه کند.

نظر شما