شناسهٔ خبر: 33409828 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد:

تحویل ۱۴۴ میلیون مترمکعب گاز به جایگاه‌های سوخت سی ان جی زنجان

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از تحویل بیش از ۱۴۴ میلیون مترمکعب گاز به جایگاه‌های سوخت سی ان جی استان در سال ۹۷ خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ،  موسی احمدلو با اشاره به توزیع 144 میلیون و 477 هزار مترمکعب گاز به جایگاه‌های CNG استان، تصریح کرد: این مقدار شامل 65.5 درصد گاز مصرفی کل استان است و بدیهی است که این جایگزینی صرفه‌جویی های اقتصادی فراوان بدنبال داشته و در کاهش آلاینده‌های محیطی نیز بسیار مؤثر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر 40 جایگاه CNG در استان در زمینه تحویل گاز به خودروها فعالیت دارند که از این تعداد 19 جایگاه در سطح شهر زنجان و 20 جایگاه در سایر نقاط استان فعال هستند که با توجه به جمعیت و وسعت استان، خدمت رسانی در این حوزه از وضعیت مناسبی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در دو ماهه ابتدایی امسال، بیش از 475 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده است.

وی ادامه داد: امسال مصرف گاز در بخش خانگی و صنعتی نسبت به 2 ماه سال گذشته حدود 8 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ابراز داشت: سال گذشته در همین بازه زمانی 441 میلیون و 615 هزار مترمکعب گاز در استان زنجان مصرف شده است.

احمدلو اظهار کرد: همچنین در 2 ماه امسال به طور میانگین روزانه 2 میلیون و 33 هزار مترمکعب گاز در بخش خانگی، تجاری و 3 میلیون و 461 هزار متر مکعب گاز در بخش صنعتی، مصرف شده است.

دانلود با کیفیت

برچسب‌ها:

نظر شما