شناسهٔ خبر: 33348357 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

مجیدی و یک دستیار خارجی در یک‌قدمی هدایت تیم امید قرار گرفتند

مصوب شدن بودجه جذب استراماچونی در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال

گزارش مذاکرات صورت گرفته با آندره‌آ استراماچونی برای پذیرش هدایت استقلال به اعضای هیئت‌مدیره باشگاه ارائه شد.

صاحب‌خبر -

جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال با حضور تمام اعضا از ساعت ۱۰ صبح دیروز برگزار شد. در این جلسه درخصوص مسائل مختلف میان اعضا بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
تخصیص و تهیه بودجه جهت جذب سرمربی و فعالیت‌های نقل و انتقالاتی برای حضور پر قدرت در فصل آینده و گزارش مدیرعامل به اعضا درخصوص روند مذاکرات با آندارا استراماچونی، به عنوان مربی مورد نظر باشگاه از جمله مواردی بود که درخصوص آن بحث و تبادل نظر شد. در این جلسه مقرر گردید تا اقدامات لازم برای بسته شدن تیمی قدرتمند و در شأن نام باشگاه استقلال از سوی باشگاه انجام گیرد.
زمان ورود مربی ایتالیایی به تهران
اما بعد از اینکه در برخی رسانه‌ها اعلام شد که به دلیل شرط‌های استراماچونی برای استقلال، این باشگاه از جذب او منصرف شده است، دیروز مدیرعامل این باشگاه در جلسه با اعضای هیئت مدیره، به آنها گفت که کارهای قرارداد این مربی تمام شده و او در دو، سه روز آینده به تهران می‌آید.
ظاهراً استراماچونی از شرط‌هایی که پیشتر برای استقلال مطرح کرده بود، چشم پوشی کرده و حاضر شده تا با استقلال به توافق نهایی دست پیدا کند. هرچند قرارداد استراماچونی هنوز با استقلال منعقد نشده ولی قرارداد او با استقلال ظاهراً ششصد هزار دلار برای یک سال و دو ساله است و البته آپشن‌هایی در صورت قهرمانی و یا موفقیت در رقابت‌های آسیایی و… هم برای او در این قرارداد در نظر گرفته شده است که می‌تواند رقم قرارداد او را بیشتر کند. استراماچونی با سه دستیار که یکی از آنها بدنساز است به تهران می‌آید و مشخص نیست که سرنوشت فرهاد مجیدی و استقلال در این میان چه می‌شود.
جدایی مجیدی از استقلال؟!
مجیدی مربی استقلال که با پیشنهاد جدی مسئولان تیم فوتبال امید برای هدایت این تیم مواجه شده است در بازی تیم ملی فوتبال برابر سوریه هم در ورزشگاه حاضر بود و بازی را در کنار حمید استیلی تماشا می‌کرد. مسئولان فدراسیون فوتبال در شرایطی در تماس‌ با فرهاد مجیدی خواستار حضور وی در تیم امید شدند که وی با استقلال قرارداد دارد و همه چیز به رضایت امیر حسین فتحی منوط شده است. حمید استیلی 2 روز پیش در گفت‌و‌گو با فارس اعلام کرد که مجیدی یکی از گزینه‌های تیم امید است اما طبق شنیده‌ها این مربی به همراه یک دستیار خارجی در آستانه هدایت تیم امید قرار گرفته‌اند.
قرار است امروز گفت‌و‌گویی بین مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار شود تا در صورت رضایت فتحی وی هدایت تیم امید ایران را بر عهده بگیرد.
فرهاد مجیدی در نیم فصل به عنوان دستیار شفر انتخاب شد و بعد از برکناری این مربی آلمانی سرمربیگری موقت استقلال را در بازی‌های اخیر بر عهده گرفت.

نظر شما