شناسهٔ خبر: 33252694 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شاگردان کولاکوویچ در رده دوم لیگ ملت ها

ایران با شکست آلمان صدرنشین می شود؟

تیم ملی والیبال ایران با 2 پیروزی 3 امتیازی قبل از شروع بازی های سوم هفته اول در رده دوم لیگ ملت ها قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست 3 بر یک ایتالیا روز گذشته هم چین را از پیش رو برداشت تا دومین برد 3 امتیازی خود را هم در شهر جیانگمن جشن بگیرد.


شاگردان کولاکوویچ با کمتر از 24 ساعت استراحت ظهر امروز باید از ساعت 12:30 به مصاف آلمان بروند. ژرمن ها در بازی نخست 3 بر 2 چین را شکست دادند، اما دیروز باخت 3 بر صفر مقابل ایتالیا را تجربه کردند.
در پایان بازی های دوم هفته اول که تعدادی از آنها بامداد امروز به وقت ایران انجام شد، آرژانتین توانست با شکست 3 بر صفر بلغارستان بالاتر از ایران بدون حتی یک ست باخته در صدر جدول قرار بگیرد.


با این حال ایران اگر بتواند امروز آلمان را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد، بعید نیست آرژانتین در بازی بامداد فردا مقابل کانادا امتیاز از دست بدهد. بدین ترتیب احتمالا ایران در پایان هفته اول صدرنشین لیگ ملت های 2019 خواهد شد.


بلندقامتان ایرانی باید بعد از پشت سر گذاشتن 3 بازی خود در چین، به ژاپن سفر کنند تا آنجا هم با تیم های برزیل، آرژانتین و ژاپن مصاف بدهد. حریفان هفته دوم ایران در هفته اول فعلا وضعیت خوبی داشتند و به جز ژاپن که بازی شب گذشته خود را واگذار کرد، 5 برد دیگر به دست آوردند.

 

نظر شما