شناسهٔ خبر: 33238813 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اميرعبداللهيان: ايران و متحدان آن با اقتدار، تروريسم را در منطقه شکستند

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا- دستيار ويژه رئيس مجلس در امور بين‌الملل در واکنش به بيانيه ضد ايراني شوراي همکاري خليج فارس تصريح کرد: تهران اهل منطق و تعامل است و ايران و متحدان آن با اقتدار، تروريسم تکفيري- ‎ وهابي-صهيونيستي را در منطقه شکستند.
به گزارش خبرگزاري آريا، حسين اميرعبداللهيان دستيار ويژه رئيس مجلس شوراي اسلامي در امور بين‌الملل با اشاره به اجلاس فرمايشي اتحاديه عرب و بيانيه برخي سران کشورهاي عربي عليه ايران در صفحه توئيترش نوشت: «حکام عربستان به جاي پرداختن به آزادي ‎ قدس و حمايت از فلسطين، اجلاس فرمايشي اتحاديه عرب، OIC و PGCC را براي مقابله سياسي با جمهوري اسلامي يران به راه انداخته اند.
تهران اهل منطق و عمل است و نه نمايش. ايران و متحدين، مقتدرانه تروريسم تکفيري- ‎ وهابي-صهيونيستي را در منطقه شکستند.»
گفتني است؛ شوراي همکاري خليج فارس بامداد جمعه در پايان نشست خود در شهر مکه بيانيه اي ضد ايراني صادر کرد.
اين شورا دربخشي از بيانيه خود با تکرار ادعاهاي واهي عليه ايران از جمهوري اسلامي ايران خواسته است که به اصول منشور ملل متحد و قوانين بين‌المللي، حسن همجواري، احترام به حق حاکميت کشورهاي ديگر، عدم دخالت در امور کشورهاي ديگر و عدم استفاده از قواي نظامي متعهد باشد.
حکام برخي سران کشورهاي عربي در اين بيانيه در ادامه مواضع ضد ايراني خود از جامعه بين‌المللي خواسته‌اند از دستيابي ايران به توانمندي‌هاي هسته‌اي جلوگيري کرده و محدوديت‌هاي شديدتري عليه برنامه موشکي ايران به کار گيرند.

نظر شما