شناسهٔ خبر: 33118476 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

بارسلونا 1_2 والنسیا؛ خفاش‌ها جام را از بارسلونا ربودند

امیرر‌ضا فرجی / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | آبی‌اناری‌ها با شکست در فینال جام حذفی اسپانیا مقابل والنسیا، به قهرمانی در لالیگا بسنده کردند.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - از ساعت 23:30 تیم‌های بارسلونا و والنسیا در چارچوب دیدار فینال جام حذفی اسپانیا (کوپا دل‎‌ری) به مصاف هم رفتند.

 

دو تیم بازی را با ترکیب‌های زیر آغاز کردند:

بارسلونا

سیلسن، سمدو، پیکه، لنگلت، آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، آرتور، کوتینیو، روبرتو و مسی

والنسیا

خوامه، پائولیستا، گارای، گایا، واس، پارخو، کوکلین، گوئدس، سولر، رودریگو و گامیرو

 

خفاش‌ها از همان دقایق ابتدایی بازی را بهتر آغاز کردند و به شدت بارسلونا را تحت فشار قرار دارند به طوری که جرارد پیکه مدافع آبی‌اناری‌ها در یک صحنه توپ را از روی خط دروازه بیرون آورد. فشار والنسیا ادامه داشت تا این که در دقیقه 21 کوین گامیرو مزد حملات تیمش را داد و با یک شوت زیبا تور دروازه کاتالان‌ها را به لرزه درآورد. شب بد بارسایی‌ها ادامه داشت و دقیقه 33 نوبت رودریگو بود تا گل دوم را وارد دروازه شاگردان والورده کند. نیمه نخست با شکست 2 بر 0 بارسلونا به پایان رسید.

 

بارسلونا - والنسیا

 

نیمه دوم آبی‌اناری‌ها برای جبران به میدان آمدند و توپ و میدان را دست گرفتند اما خط دفاع مستحکم والنسیا اجازه عبور به ستاره‌های بارسلونا را نمی‌داد. حملات فشرده شاگردان والورده ادامه داشت و سرانجام در دقیقه 73 لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا توانست یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد. پس از این گل بارسایی‌ها تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل دوم و به تساوی کشاندن بازی انجام دادند اما این اتفاق رخ نداد تا دومین جام این فصل هم برای آبی‌اناری‌ها از دست برود و لالیگا تنها قهرمانی آن‌ها در این فصل فوتبال اروپا باشد.

نظر شما