شناسهٔ خبر: 33110514 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خبيري: هواداران نگران نباشند، مشکل لوگو با پيگيري‌ها در حال رفع شدن است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- مشاور مدير عامل پرسپوليس گفت: هواداران پرسپوليس نگران نباشند. صحبت‌هاي آقاي عرب در ارتباط با لوگوي باشگاه از اين بابت بود که مشخص شود و هواداران در جريان باشند که چه مشکلاتي پيش روي پرسپوليس قرار دارد، اما اين موضوع با توجه به پيگيري‌ها و اقدامات صورت گرفته، مشکلي را ايجاد نخواهد کرد.
به گزارش آريا، حسين خبيري در پي ابراز نگراني‌هاي هواداران درباره توقيف نشان تجاري باشگاه، به سايت رسمي باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: قبل از هر چيز بايد به هواداران بگويم، اصلا نگران اين مساله نباشند. مسائل زيادي براي باشگاه به وجود مي‌آيد که با درايت و تلاشهاي مديريت و هيات مديره باشگاه يکي پس از ديگري حل مي‌شوند و اصلا کسي از آنها خبردار نمي‌شود.
صحبت‌هاي آقاي عرب فقط از اين بابت بود که بگويند برخلاف تبليغاتي که وجود دارد، بعضا چه مشکلات و مصائبي پيش روي پرسپوليس قرار مي‌گيرد و بايد آنها را حل و فصل کرد.
وي ادامه داد: همانطور که گفتم هواداران نگران نباشند، اين مساله با پيگيري‌ها و اقدام‌هايي که توسط مديران باشگاه صورت گرفته در حال حل شدن است و جاي نگراني نيست
خبيري درباره شايعات درباره نقل و انتقالات نيز خاطرنشان کرد: در اين ارتباط هم باشگاه اطلاعيه‌اي را به منظور شفاف‌سازي و اطلاع‌رساني منتشر کرد و هم سرمربي، مطالب خوبي را مطرح نمود.
همانطور که در اطلاعيه آمده است و آقاي برانکو ايوانکوويچ گفتند؛ اين خبرسازي‌ها و شايعه پراکني‌ها به بازي ما با سپاهان مرتبط است وگرنه دليل ندارد در شرايطي که تمام تمرکز ما روي دو بازي پاياني اين فصل است، اين حجم از اخبار و مطالب منتشر شود.
مشاور مدير عامل باشگاه، اضافه کرد: در حال حاضر هيچ ليست ورود و خروجي وجود ندارد. از هواداران مي‌خواهيم پيگير اخبار از منابع نامشخص نباشند، تمام تمرکز مجموعه روي بازي‌هاي حذفي است تا دبل قهرماني رقم زده شود، اما بعضي مي‌خواهند تمرکز ما را بر هم بزنند و براي جلوگيري از اين مساله چه در اين مورد و چه در موارد ديگر نبايد به حاشيه‌ها توجه کنيم.

نظر شما