شناسهٔ خبر: 33098948 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

هافبک استقلال در دوحه؛ روزبه چشمي در آستانه امضاي قرارداد با الاهلي قطر

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- روزبه چشمي از آن دست بازيکناني است که شايعات جدايي او از استقلال در تابستان سال جاري بيشتر از ديگر بازيکنان آبي پوش به گوش مي رسد.
به گزارش آريا، حال نشريه قطري استاد الدوحه در توييتي مدعي شده که مدافع استقلال در آستانه امضاي قرارداد با تيم الاهلي اين کشور قرار دارد. روزبه چشمي پس از بازي با العين در ليگ قهرمانان آسيا به تهران بازنگشت تا در دوحه، مذاکرات نهايي خود را با باشگاه الاهلي قطر انجام دهد. به نظر مي‌رسد روزبه چشمي مدافع تيم استقلال پس از 6 سال حضور در تيم هاي داخلي قصد دارد لژيونر شود. شايعه اين موضوع از اواسط فصل به گوش مي‌رسيد و هرچه فصل به پايان نزديک تر شد، اين شايعات رنگ و بوي واقعي تري گرفتند و حالا او در آستانه پيوستن به ليگ ستارگان قطر است.
روزبه چشمي در سال هاي اخير به عنوان مدافع مياني و هافبک دفاعي عملکرد خوبي در تيم استقلال داشت و توانست روزهاي موفقيت آميزي را با پيراهن شماره 4 اين تيم تجربه کند. چشمي زير نظر وينفرد شفر پيشرفت قابل توجهي يافت و به يکي از تاثيرگذارترين بازيکنان استقلال نيز بدل گشت. نمايش هاي خوب او با پيراهن استقلال سبب شد تا اين بازيکن مورد توجه کارلوس کي‌روش نيز قرار گيرد و به پيراهن تيم ملي نيز برسد. چشمي که سابقه بازي در تيم هاي ملي پايه را داشت، سرانجام پس از درخشش در اردوهاي ملي و بازي هاي ليگ، مسافر روسيه شد و حضور در جام جهاني را نيز تجربه کرد.
او فصل بعد از جام جهاني 2018 را در استقلال باقي ماند و بازهم در ترکيب اين تيم بازي هاي زيادي را انجام داد اما سرانجام پيشنهادات از ليگ هاي حوزه خليج فارس باعث شدند تا چشمي نيز مثل بسياري از فوتباليست هاي ايراني تصميم به خروج از ليگ ايران را بگيرد. چشمي پس از بازي استقلال و العين به ايران بازنگشت تا خيلي ها تصور کنند او قصد پيوستن به تيم هاي عربي را دارد. اين خبر نيز به حقيقت پيوست و دقايقي قبل روزنامه استاد الدوحه قطر، خبر داد که روزبه چشمي وارد دوحه شده تا مذاکرات نهايي را با الاهلي قطر انجام دهد.
الاهلي تيم سبزپوشي است که فصل گذشته اميد ابراهيمي و محمدرضا خانزاده را در اختيار داشت و به نظر مي‌رسد حالا چشمي جاي مدافع ايراني اين تيم را خواهد گرفت تا در صورت بقاي پورعلي در العربي، شمار مدافعان ايراني در ليگ ستارگان افزايش يابد. هرچند که هنوز او با الاهلي قرارداد نبسته و کار انتقالش نهايي نشده، اما ميتوان پيش بيني کرد که افزايش نرخ دلار سبب شده تا چشمي با نگاهي اقتصادي به اين پيشنهاد، تصميم جدي براي ترک ايران را بگيرد. البته طبيعتاً او اميدوار است تا در 25 سالگي پيشرفت فوتبالي نيز انجام دهد. الاهلي فصل پيش در رده پنجم جدول ليگ ستارگان قطر قرار گرفت و با 4 امتياز کمتر از السيليه سهميه ليگ قهرمانان آسيا را از دست داد.
چندي پيش روزبه چشمي پستي را در صفحه شخصي خود به اشتراک گذاشت که انتقاد هواداران استقلال را در پي داشت. ديدار دو تيم استقلال و الدحيل در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا با تساوي 1-1 دو تيم به پايان رسيد تا استقلال طعم تلخ حذف از اين رقابت ها را بچشد. تک گل استقلال را در بازي مقابل الدحيل روزبه چشمي در دقيقه 54 به ثمر رساند و پس از آن او به نحو عجيبي به شادي پس از گلش پرداخت. همين امر باعث شايعات و حواشي براي اين بازيکن شد تا چشمي در صفحه اينستاگرام خود براي اين حرکت اش در بازي الدحيل، توضيح دهد. روزبه چشمي در اين باره مي گويد:
روزي که به استقلال اومدم، فقط يک هدف توي ذهنم بود، اينکه هر وقت براي استقلال بازي کردم تمام توانم رو بذارم، الان هم نمي‌گم بهترين بودم يا بدترين، ولي پيش خداي خودم سرافکنده نيستم، چون قاضي اين دنيا و اون دنيا فقط خداست و مي‌تونه قضاوت کنه که آيا هر چي داشتم تو زمين گذاشتم يا نه. حرکت ديشبم بعد از گل هم فقط يه دليل داشت که اون عده‌اي که خط مي‌گيرن تا خرابم کنن بدونن تا خدا نخواهد عزت کسي کم نمي‌شه.متاسفانه يک عده فقط ميان استاديوم و فضاي مجازي که به بازيکنا فحاشي کنن و روحيه اونا رو خراب کنن. فوتباليست هميشه روز خوب و بد داره و اگر کسي از من روزبه چشمي انتقاد کنه ناراحت نمي‌شم و حتي با خودم فکر مي‌کنم که کجا اشتباه داشتم ولي انتقاد با فحاشي و خط گرفتن براي تخريب روحيه و اعصاب بازيکن فرق داره.من بازيکن استقلال با هوادار روي سکو جدا نيستيم، همه يک هدف داريم و اونم موفقيت استقلاله ولي بعضي وقت‌ها همه چيز دست ما نيست، خود من از شرايط استقلال واقعا ناراحتم و خودم رو کنار هوادار واقعي که هميشه پشت تيمش بوده مي‌ذارم، شما عاشقاي استقلال هر چي بگيد حق داريد و حسابتون از کسايي که بازيکن استقلال رو خراب مي‌کنن جداس.من هم کوچک همه شما استقلالي‌هاي واقعي هستم و از خداي بالاي سرمون مي‌خوام يک روز تو همين استاديوم آزادي غرق خوشحالي از قهرماني تيم محبوبمون باشين.

نظر شما