شناسهٔ خبر: 33074791 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سخنگوي سازمان تعزيرات حکومتي خبر داد؛

جلوگيري از ادامه گرانفروشي 90 تن برنج

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- سخنگوي سازمان تعزيرات حکومتي از توقف گرانفروشي 90 تن برنج در همه شعب يک فروشگاه معروف خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از اداره کل روابط عمومي و تشريفات سازمان تعزيرات حکومتي، سيدياسر رايگاني افزود: گشت مداخلات ويژه سازمان تعزيرات با حضور مديرکل نظارت و هماهنگي گشت‌هاي مشترک تعزيرات، رئيس مجتمع گشت‌هاي تعزيرات تهران، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، اتاق اصناف، اتحاديه بنکداران و نيروي انتظامي به يک فروشگاه زنجيره‌اي معروف واقع در ميدان آرژانتين اعزام شدند.
وي افزود: پس از بررسي‌هاي به عمل آمده روي 2 نشان به نام‌هاي برنج چاپار و برنج هاشمي تبارک الله کريمي مشخص شد بيش از 70 درصد برنج‌ها پاکستاني و 30 درصد آن برنج ايراني با کيفيت پايين است که مخلوط شده است و محموله 60 تن موجود در فروشگاه به قيمت هر کيلو 265 هزار ريال به فروش مي‌رسد.
رايگاني تصريح کرد: با اظهارنظر کارشناسان صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمايت از مصرف کنندگان، اتاق اصناف و اتحاديه بنکداران در مورد احراز تخلف تقلب، موضوع صورتجلسه شد و بلافاصله با هماهنگي به عمل آمده با مديرکل استان مازندران تيم گشت استان به محل کارخانه توليد برنج‌هاي مذکور در استان مراجعه و ضمن دستور توقيف توزيع و فروش 30 تن برنج موجود در کارخانه، نمونه برداري براي آزمايش به آزمايشگاه ارسال شد.
سخنگوي سازمان تعزيرات حکومتي اظهار داشت: با موافقت و رضايت کامل مديرعامل و دست اندرکاران فروشگاه، موجودي انبار به ميزان 60 تن به طور کامل در محل فروشگاه عرضه و به قيمت يک ميليون ريال معادل هر کيسه 10 کيلويي صد هزار تومان عرضه شد و به فروش رسيد که موضوع مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
وي خاطر نشان کرد: با هماهنگي مقام قضائي و نيز مديرعامل اين فروشگاه به تمامي شعب دستور توزيع برنج‌هاي موجود در انبار‌هاي تمامي شعب به قيمت کارشناسي هر کيسه ده کيلويي به مبلغ يک ميليون ريال صادر شده است.

نظر شما