شناسهٔ خبر: 33066065 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین قدیمی | لینک خبر

چرا متهم اقتصادی با کت و شلوار در دادگاه حاضر می‌شود؟

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه می‌گویند چرا یک فرد با کت‌وشلوار به دادگاه آمده است، عنوان کرد: کسی که با وثیقه آزاد است و از خانه به دادگاه می‌آید، با لباس خودش به دادگاه می‌آید و کسی که در زندان است با لباس زندان.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه می‌گویند چرا یک فرد با کت‌وشلوار به دادگاه آمده است، عنوان کرد: کسی که با وثیقه آزاد است و از خانه به دادگاه می‌آید، با لباس خودش به دادگاه می‌آید. 

وی با بیان اینکه امروز مسائلی که در قوه قضاییه مطرح می‌شود تنها بعد قضایی و حقوقی ندارد، ابراز کرد: در بسیاری از موارد مسائل دارای ابعاد مختلف است و بدون مشورت و همفکری دیگران نمی‌توان کاری را با صحت تمام به پایان رساند. 

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه بسیاری از امور با تدبیر و تعقل می‌تواند عادلانه و محکم انجام گیرد، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مسائل مهم کشور جنگ اقتصادی با دشمن است و همه تلاش دشمن برای از پای درآوردن مردم از طریق جنگ اقتصادی است. 

وی با بیان اینکه دشمن فشار اقتصادی را زیاد کرده تا صبر مردم لبریز شود، اضافه کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، تولید داخلی و رونق تولید کلید اساسی برای عبور از این وضعیت است. 

 محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق را باید جدی گرفت، اظهار کرد: یکی از مواردی که به رونق تولید ضربه می‌زند، قاچاق است که نیاز دارد با همفکری و کمک تمامی مسئولین و مردم در برابر آن ایستادگی کرد. 

نظر شما