شناسهٔ خبر: 33044446 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: | لینک خبر

عیادت رئیس دفتر رئیس جمهوری از مصدومان حادثه دانشگاه آزاد

رییس دفتر رییس جمهوری با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) ضمن عیادت از مصدومان حادثه اسفبار اتوبوس دانشگاه آزاد و بررسی وضع آنان با خانواده های آنها نیز گفت وگو کرد. - جهان صنعت نیوز

صاحب‌خبر -

جهان صنعت نیوز| محمود واعظی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: روز پنجشنبه به همراه برخی مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت بهداشت و مدیران و پزشکان بیمارستان امام خمینی(ره) از مصدومان حادثه اسفبار اتوبوس عیادت کردم.

او افزود: خانم دکتر داداندیش هم که در این برنامه بنده را همراهی می کرد، به طور جداگانه از دختران دانشجوی مصدوم عیادت و احوالپرسی کرد و با مادران دانشجویان بستری در بیمارستان گفت وگوهایی داشت.

رییس دفتر رییس جمهوری در ادامه نوشت: پس از آن به اتفاق همراهان در جلسه ای که تقریباً عمده خانواده های این عزیزان در آن حضور داشتند، شرکت کردیم. در این جلسه، مفصل به سخنان خانواده ها گوش دادیم و با برخی از آنها شخصاً صحبت کردم.

واعظی ادامه داد: تقریباً همه خانواده هایی که عزیزانشان در بیمارستان بستری بودند از رسیدگی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی راضی بودند و در این میان حتی زحمات یکی از پزشکان عزیز را بیش از همه متذکر شدند.

او افزود: مسائل مطرح شده توسط والدین و خانواده ها همگی توسط تیم همراه ثبت و ضبط شد تا به همه آنها رسیدگی شود. از آنجا که مسایل درمانی این عزیزان منحصر به امروز و فردا نیست برخی مباحث در خصوص روند درمانی با مسئولان بیمارستان و کادر پزشکی و مسئولان دانشگاه آزاد مطرح شد و بنده توصیه های لازم را کردم.

رییس دفتر رییس جمهوری اضافه کرد: با توجه به مساعی خوب کادر پزشکی بیمارستان و پیگیری های مسئولان دانشگاه آزاد و اهتمام جدی دولت در این خصوص، امیدوارم هرچه سریعتر شاهد بهبودی این عزیزان باشیم.

ایرنا


نظر شما