شناسهٔ خبر: 32980203 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ادامه وزش باد گرم در گيلان تا امروز

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره کل هواشناسي گيلان از ادامه وزش باد گرم بويژه در ارتفاعات و دامنه هاي استا تا اواخر وقت امروز (يکشنبه) خبر داد.

مازيار غلامي ظهر يکشنبه در گفت وگو با ايرنا بيان داشت: نقشه هاي هواشناسي نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار و وزش باد جنوبي (گرم / گاهي شديد بويژه در ارتفاعات و دامنه ها) در منطقه است همچنين گاهي با عبور امواج کم و بيش ناپايدار، در برخي نقاط رگبار باران و احتمال رعد و برق پيش بيني مي شود.
وي ادامه داد: از فردا (دوشنبه) با شمالي شدن تدريجي جريانات، مه آلود بودن هوا، روند کاهش دما، وزش باد، در بعضي نقاط بارندگي و احتمال رعد و برق مورد انتظار است.
وي آسمان امروز را صاف تا قسمتي ابري، وزش باد جنوبي (بويژه در ارتفاعات و دامنه ها گاهي شديد) ، گاهي افزايش ابر، بعدازظهر و شب در بعضي نقاط رگبار باران عنوان و براي فردا نيز آسمان استان را کمي تا نيمه ابري، وزش باد (گاهي شديد) ، بتدريج افزايش ابر، کاهي نسبي دما ، در بعضي نقاط رگبار باران و احتمال رعد و برق پيش بيني کرد.
وي بيشينه دماي گيلان طي شبانه روز گذشته را با 32 درجه مربوط به منجيل و کمينه دماي فردا در استان را با 13 درجه مربوط به ديلمان ذکر کرد.
سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره کل هواشناسي گيلان بيشينه امروز دماي رشت را 33 درجه و کمينه دماي فرداي مرکز استان را 20 درجه عنوان کرد.
7296/2007
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما