شناسهٔ خبر: 32865076 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئيس قوه قضائيه: نه مذاکره نه تسليم؛ فقط مقاومت و ايستادگي

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا- رئيس قوه قضائيه گفت: با اراده پولادين مي‌توانيم بر اراده پليد دشمن فائق بياييم.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از قوه قضائيه، آيت الله سيدابراهيم رئيسي در جلسه مسئولان عالي قضائي، ماه مبارک رمضان را ماه عبادت، کسب معنويت، خودسازي و توجه به وجود مقدس پروردگار متعال برشمرد و تصريح کرد: همه آنچه در لحظات معنوي اين ماه بزرگ بر انسان تکليف شده، براي خودسازي و کسب تقواي الهي است که اين تقوا، انسان را در مقابل همه هجمه‌هاي شياطين صيانت مي‌کند و موجب تقويت مقاومت انسان در برابر انواع هواهاي نفساني و مشکلات مي‌شود.
رئيس قوه قضائيه با بيان اينکه ماه رمضان بهترين فرصت براي تقويت اراده است، افزود: آنچه امروز پيش روي ماست، جنگ اراده هاست. اراده‌هايي با اتصال به خدا و ارزش‌هاي الهي، راه ايستادگي و مقاومت را طي مي‌کنند و اراده‌هايي نيز با فزون خواهي، استکبار و فتنه انگيزي در صدد پيشبرد اهداف شيطاني خود هستند اما ترديدي نداريم که پيروز اين ميدان، اراده‌هاي متصل به خدا خواهند بود.
رئيسي با اشاره به پيروزي‌هاي مردم غزه و يمن با دستان خالي در برابر رژيم صهيونيستي، آل سعود و آمريکا و به استيصال کشاندن حکومت‌هاي مستکبر، اظهار کرد: آنچه امروز با آن مواجهيم، شيطنت‌ها، فتنه‌ها و جنگ اقتصادي، رواني و سياسي است که دشمن به راه انداخته و در مقابل اين اقدامات خصمانه، آنچه موجب پيروزي ملت بزرگ ايران خواهد شد، نه مذاکره، نه تسليم و نه پيام‌هاي نادرستي است که متضمن هر گونه عقب نشيني يا استقبال از مذاکره با متجاوزان به حقوق مردم باشد بلکه پيروزي ما صرفاً در گرو همان آموزه‌هاي والايي است که از معلم بزرگ خود حضرت امام خميني (قدس الله نفسه الزکيه) و رهبر بصير و فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي (حفظه الله تعالي) در طول 40 سال گذشته آموخته‌ايم و آن چيزي نيست جز ايستادگي، مقاومت، اتکال به خدا، اعتماد به داشته‌هاي مادي و معنوي و در يک کلام، اعتقاد عميق به شعار راهبري «ما مي‌توانيم».
رئيس قوه قضائيه با بيان اينکه با اراده پولادين مي‌توانيم بر اراده پليد دشمن فائق بياييم، اين امر را در گرو دارا بودن حضور فعال مردم و مسئولان و دوري از حرکت‌هاي منفعلانه دانست و خاطرنشان کرد: امروز، کنشگران فعال در اين ميدان پيروز خواهند بود. با اتمام حجت مقام معظم رهبري به همه مسئولان نظام، رؤساي قوا و کارگزاران کشور به ويژه در حوزه‌هاي اقتصادي، ميدان حاضر، ميدان عمل و اجراست و هيچ بهانه‌اي پذيرفته نيست.
مقام معظم رهبري بر همه قواي کشور اتمام حجت کردند و اختيارات کافي را داده اند؛ امروز نوبت مسئولين است
رئيسي افزود: همه قوا، دستگاه‌ها و مسئولان از اختيارات کافي و قانوني براي انجام وظايف خود برخوردار هستند و کوچک‌ترين سستي در عمل به تکاليف نبايد وجود داشته باشد. در همين راستا، اولويت اصلي تلاش در جهت بهبود وضعيت معيشت مردم است. لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمايت از حقوق مصرف کنندگان و سازمان تعزيرات حکومتي، اقداماتي عاجل براي کنترل بازار صورت دهند تا دست سوداگران براي بازي با معيشت مردم، باز نباشد.
رئيس قوه قضائيه با بيان اينکه بحمدالله کشور ما از نظر منابع مادي و معنوي هيچ کمبودي ندارد، مديريت و کنترل منابع را امري ضروري براي ساماندهي به وضعيت اقتصادي دانست و تصريح کرد: انتظار مردم از مسئولان نظام، کنشگري فعال در عمل به وظايف قانوني است. مجموعه دستگاه قضائي نيز قطعاً تمام تلاش خود را براي گره گشايي از کار مردم به کار مي‌گيرد و به وظايف خود به بهترين نحو عمل خواهد کرد.
بر اساس اين گزارش، استاندار و رئيس کل دادگستري سيستان و بلوچستان نيز در اين نشست براي بررسي و تبادل نظر پيرامون مصوبات سفر استاني رئيس قوه قضائيه حضور يافتند.




نظر شما