شناسهٔ خبر: 32799849 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/21+ تغییرات

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/21 // این خبر هر ساعت بروز رسانی می‌شود...

صاحب‌خبر -
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/21+ تغییرات
 
درحال بروزرسانی....
 
 
 
 
ساعت 15 :00 // قیمت طلا، قیمت سکه،  قیمت دلار شنبه   98/2/21
 
عنوان قیمت آنلاین ساعت و تاریخ
شاخص بورس تهران
۲۰۹,۱۵۴.۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
انس طلا
۱,۲۸۵.۹۳
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
مثقال طلا
۲۰,۰۱۰,۰۰۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
طلای ۱۸ عیار/۷۵۰
۴,۶۲۰,۰۰۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
سکه امامی
۵۰,۹۵۰,۰۰۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
دلار
۱۵۲,۲۰۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
یورو
۱۷۱,۰۵۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
نفت برنت
۷۰.۸
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
بیت کوین / Bitcoin
۶۸۱۷.۸
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
 
ساعت 13 :00 // قیمت سکه در بازارتهران، شنبه   98/2/21
قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۵میلیون و ۱۳۱هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۷۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت ۵ میلیون و ۱۳۱ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان معامله می‌شود.

سکه تمام‌بهار آزادی ۵ میلیون و ۱۳۱ هزار تومان
سکه‌بهارآزادی طرح قدیم ۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان
نیم‌سکه بهارآزادی ۲ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان
ربع‌سکه یک میلیون و ۸۸۱ هزار تومان
سکه‌گرمی یک میلیون و ۹ هزار تومان

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۸۱ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۹ هزار تومان فروخته می‌شود.
قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۷۱ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت ۲ میلیون و ۳۹ هزار تومان در بازار تهران معامله می‌شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۸۵.۹ دلار معامله می‌شود.

قیمت هر‌گرم طلای ۱۸‌عیار ۴۷۱ هزار تومان
قیمت هرگرم‌طلای ۲۴ عیار ۶۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان
قیمت هر‌مثقال طلا ۲ میلیون و ۳۹ هزار تومان
قیمت‌اونس‌طلا ۱۲۸۵.۹ دلار

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۱۰ تومان کاهش نسبت به آخرین روز هفته قبل، ۱۵ هزار و ۲۴۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۱۴۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت دلار ۱۵ هزار و ۲۴۰ تومان
قیمت یورو ۱۷ هزار و ۱۴۰ تومان
قیمت درهم ۴ هزار و ۲۰۷ تومان
قیمت پوند انگلیس ۲۰ هزار و ۹۳ تومان

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۷ هزار و ۱۴۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۷ هزار و ۴۰ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو در این صرافی‌ها نسبت به روز کاری قبل ۶۰ تومان کاهش یافته است.
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
 
ساعت 12 :00 // قیمت ارز مسافرتی، شنبه   98/2/21
شعب منتخب بانکی امروز قیمت ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۷ هزار و ۵۱۳ تومان اعلام کرده‌اند.شعب منتخب بانک‌های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزانه بعد از دریافت قیمت ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می‌کنند.
قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت ۱۱ صبح به شعب منتخب اعلام و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک‌های عامل آغاز می‌شود. گفتنی است، تجربه هفته‌های اخیر نشان داده که فروش ارز مسافرتی در شعب محدود است و روزانه این شعب به تعداد مشخصی از مسافران می‌توانند ارز بفروشند.
شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۷ هزار و ۵۱۳ تومان و ۹ می‌فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۷ هزار و ۵۲۰ تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.
گفتنی است، قیمت ارز مسافرتی از نرخ خرید و فروش یورو در صرافی‌های بانکی بالاتر است؛ در صرافی ملی امروز قیمت فروش یورو ۱۷ هزار و ۱۸۰ تومان و قیمت خرید این ارز ۱۷ هزار و ۸۰ تومان اعلام شده است.
به گزارش تسنیم، مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشور‌های همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشور‌ها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند./تسنیم
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
ساعت 12 :00 // قیمت خرید دلار در بانک، شنبه   98/2/21
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۴ هزار و ۸۳۹ تومان تعیین شد.بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارز‌های خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارز‌های مردمی فعال شوند.
برهمین‌اساس شعب ارزی بانک‌ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می‌کنند. دستور بانک مرکزی به بانک‌ها بعد از آن صادر شد که صرافی‌ها از خرید ارز‌های مردمی خودداری و میدان را به دلال‌ها واگذار کرده بودند.
امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۴ هزار و ۸۳۹ تومان و ۵ ریال، قیمت یورو را ۱۶ هزار و ۶۷۵ تومان و ۵ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۹ هزار و ۳۱۵ تومان و ۲ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.
قیمت‌های خرید انواع ارز از مردم در بانک‌ها نسبت به روز کاری قبل، کاهش یافته است، ولی کماکان کمتر از قیمت خرید دلار در صرافی هاست./تسنیم
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات

ساعت 11 :30 // قیمت ارز در صرافی، شنبه   98/2/21
قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها با کاهش نسبت به آخرین روز هفته قبل ۱۵ هزار و ۲۸۰ تومان تعیین شده است.صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۷۰ تومان کاهش نسبت به آخرین روز هفته قبل، ۱۵ هزار و ۲۸۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان خریداری می‌کنند.
برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۷ هزار و ۱۸۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۷ هزار و ۸۰ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو در این صرافی‌ها نسبت به روز کاری قبل ۲۰ تومان کاهش یافته است. ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.
این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند./تسنیم
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
ساعت 11 :00 // قیمت روز ارز های دولتی، شنبه   98/2/21
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۵ ارز از جمله یورو نسبت به روز پنج‌شنبه افزایش و قیمت ۱۱ واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.
بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین روز جاری هر پوند انگلیس با ۳۷ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۵۹۵ ریال و هر یورو نیز با ۱۷۴ ریال رشد ۴۷ هزار و ۱۷۶ ریال ارزش‌گذاری شد.
افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۵۰۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۷۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۱۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۲۰ ریال، روپیه هند ۶۰۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۹۵۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۹ هزار و ۷۰۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۲۵۵ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۳۰۱ ریال قیمت خورد.
از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۷۱۱ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزارو ۹۶۷ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۲ ریال، روبل روسیه ۶۴۵ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۷ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۴۰۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۲۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۵۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۳ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۳۴۲ ریال تعیین شد.
افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۱۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۱۸۴ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۵۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار و ۱۳۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۹۷ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۷۵۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۵۴ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۳۱۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۳۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۹۹۶ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۴۷۹ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد./تسنیم
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
ساعت 10 :00 // قیمت جهانی طلا، شنبه   98/2/21
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با ۰.۱۵ درصد افزایش به ۱۲۸۶ دلار و ۵ سنت رسید و رشد هفتگی حدودا ۰.۶ درصدی را تجربه کرد.در حالی که دولت آمریکا تعرفه‌ها علیه کالا‌های چینی را افزایش داده و نگرانی‌ها از کند شدن رشد اقتصاد جهانی را تشدید کرده است، قیمت طلا روز جمعه افزایش داشت و رشد هفتگی را تجربه کرد. در همین حال قیمت فلز پالادیوم به دلیل خرید‌های فنی و پیش خرید‌ها بیش از ۵ درصد افزایش یافت.
دولت آمریکا روز جمعه با افزایش تعرفه‌ها علیه ۲۰۰ میلیارد دلار کالای چینی بار دیگر آتش جنگ تجاری را شعله ور ساخت. ترامپ دیروز گفت، عجله‌ای برای امضای یک توافق تجاری با چین ندارد.
افزایش تنش تجاری بین آمریکا و چین موجب شده تا بازار‌های بورس در سراسر جهان تحت فشار قرار بگیرند و تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار‌های امن نظیر بازار طلا افزایش یابد.
راب لوتس، تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: «قیمت طلا افزایش یافته و در تا زمانی که تنش‌ها بین آمریکا و چین ادامه یابد، قیمت فلز زرد باز هم بالاتر خواهد رفت.»
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با ۰.۱۵ درصد افزایش به ۱۲۸۶ دلار و ۵ سنت رسید و رشد هفتگی حدودا ۰.۶ درصدی را تجربه کرد. قیمت طلای آمریکا نیز در پایان معاملات دیروز با ۰.۱۷ درصد رشد به ۱۲۸۷ دلار و ۴۰ سنت رسید.ادوارد میر، تحلیلگر بازا ر. طلا در این باره گفت: «علت افزایش نسبی قیمت طلا بی ثباتی در بازار‌های بورس بوده است.»
قیمت فلز پالادیوم که در روز پنجشنبه به پایین‌ترین رقم از ۴ ژانویه یعنی ۱۲۶۳ دلار و ۸۵ سنت رسیده بود، دیروز با ۴.۷ درصد رشد به ۱۳۵۴ دلار و ۵۱ سنت رسید. قیمت این فلز گرانبها در این هفته افت حدودا ۱.۲ درصد افت داشت./تسنیم
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
 
ساعت 09 :00 // قیمت طلا، قیمت سکه،  قیمت دلار شنبه   98/2/21
 
عنوان قیمت آنلاین ساعت و تاریخ
شاخص بورس تهران
۲۱۱,۳۴۴.۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
انس طلا
۱,۲۸۵.۹۳
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
مثقال طلا
۲۰,۵۰۰,۰۰۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
طلای ۱۸ عیار/۷۵۰
۴,۷۲۱,۰۰۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
سکه امامی
۵۱,۶۰۰,۰۰۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
دلار
۱۵۳,۵۰۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
یورو
۱۷۱,۸۵۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
نفت برنت
۷۰.۸
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
بیت کوین / Bitcoin
۶۵۷۱.۵
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
 
مرور بازار در روز گذشته ( جمعه 20 اردیبهشت )
 قیمت طلا دیروز جمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۸ اعلام شد که بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۴۷۲ هزار ۱۰۰ تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار ۶۲۹ هزار ۵۰۰ تومان رسید و همچنین هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۲۸۶.۴ دلار به فروش می‌رسد.
گفتنی است، قیمت طلای دست دوم به ۴۶۵ هزار ۸۵۰ تومان به فروش می‌رسد.
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات دیروز جمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۸ به مبلغ ۵ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۵ میلیون و ۳۵ هزار تومان رسید.
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۸۵ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۱ میلیون ۲۹ هزار تومان فروخته می‌شود./موج
 
ساعت 20 :30 // قیمت طلا، قیمت سکه،  قیمت دلار جمعه   98/2/20
 
عنوان قیمت آنلاین ساعت و تاریخ
شاخص بورس تهران
۲۱۱,۳۴۴.۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
انس طلا
۱,۲۸۶.۲۲
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
مثقال طلا
۲۰,۵۰۰,۰۰۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
طلای ۱۸ عیار/۷۵۰
۴,۷۲۱,۰۰۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
سکه امامی
۵۱,۲۶۰,۰۰۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
دلار
۱۵۳,۵۰۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
یورو
۱۷۱,۸۵۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
نفت برنت
۷۰.۴۳
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
بیت کوین / Bitcoin
۶۳۰۰.۸
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
 
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
 
جهت مشاهده قیمت امروز طلا، سکه و دلار به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید
 
*مطالب برگرفته از خبرگزاری ها و آمار و ارقام مربوط به اتحادیه طلا و جواهر  tgju.org می باشد.
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/21+ تغییرات
 
درحال بروزرسانی....
 
 
 
 
ساعت 15 :00 // قیمت طلا، قیمت سکه،  قیمت دلار شنبه   98/2/21
 
عنوان قیمت آنلاین ساعت و تاریخ
شاخص بورس تهران
۲۰۹,۱۵۴.۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
انس طلا
۱,۲۸۵.۹۳
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
مثقال طلا
۲۰,۰۱۰,۰۰۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
طلای ۱۸ عیار/۷۵۰
۴,۶۲۰,۰۰۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
سکه امامی
۵۰,۹۵۰,۰۰۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
دلار
۱۵۲,۲۰۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
یورو
۱۷۱,۰۵۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
نفت برنت
۷۰.۸
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
بیت کوین / Bitcoin
۶۸۱۷.۸
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
 
ساعت 13 :00 // قیمت سکه در بازارتهران، شنبه   98/2/21
قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۵میلیون و ۱۳۱هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۷۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت ۵ میلیون و ۱۳۱ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان معامله می‌شود.

سکه تمام‌بهار آزادی ۵ میلیون و ۱۳۱ هزار تومان
سکه‌بهارآزادی طرح قدیم ۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان
نیم‌سکه بهارآزادی ۲ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان
ربع‌سکه یک میلیون و ۸۸۱ هزار تومان
سکه‌گرمی یک میلیون و ۹ هزار تومان

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۸۱ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۹ هزار تومان فروخته می‌شود.
قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۷۱ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت ۲ میلیون و ۳۹ هزار تومان در بازار تهران معامله می‌شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۸۵.۹ دلار معامله می‌شود.

قیمت هر‌گرم طلای ۱۸‌عیار ۴۷۱ هزار تومان
قیمت هرگرم‌طلای ۲۴ عیار ۶۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان
قیمت هر‌مثقال طلا ۲ میلیون و ۳۹ هزار تومان
قیمت‌اونس‌طلا ۱۲۸۵.۹ دلار

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۱۰ تومان کاهش نسبت به آخرین روز هفته قبل، ۱۵ هزار و ۲۴۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۱۴۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت دلار ۱۵ هزار و ۲۴۰ تومان
قیمت یورو ۱۷ هزار و ۱۴۰ تومان
قیمت درهم ۴ هزار و ۲۰۷ تومان
قیمت پوند انگلیس ۲۰ هزار و ۹۳ تومان

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۷ هزار و ۱۴۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۷ هزار و ۴۰ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو در این صرافی‌ها نسبت به روز کاری قبل ۶۰ تومان کاهش یافته است.
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
 
ساعت 12 :00 // قیمت ارز مسافرتی، شنبه   98/2/21
شعب منتخب بانکی امروز قیمت ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۷ هزار و ۵۱۳ تومان اعلام کرده‌اند.شعب منتخب بانک‌های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزانه بعد از دریافت قیمت ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می‌کنند.
قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت ۱۱ صبح به شعب منتخب اعلام و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک‌های عامل آغاز می‌شود. گفتنی است، تجربه هفته‌های اخیر نشان داده که فروش ارز مسافرتی در شعب محدود است و روزانه این شعب به تعداد مشخصی از مسافران می‌توانند ارز بفروشند.
شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۷ هزار و ۵۱۳ تومان و ۹ می‌فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۷ هزار و ۵۲۰ تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.
گفتنی است، قیمت ارز مسافرتی از نرخ خرید و فروش یورو در صرافی‌های بانکی بالاتر است؛ در صرافی ملی امروز قیمت فروش یورو ۱۷ هزار و ۱۸۰ تومان و قیمت خرید این ارز ۱۷ هزار و ۸۰ تومان اعلام شده است.
به گزارش تسنیم، مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشور‌های همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشور‌ها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند./تسنیم
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
ساعت 12 :00 // قیمت خرید دلار در بانک، شنبه   98/2/21
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۴ هزار و ۸۳۹ تومان تعیین شد.بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارز‌های خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارز‌های مردمی فعال شوند.
برهمین‌اساس شعب ارزی بانک‌ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می‌کنند. دستور بانک مرکزی به بانک‌ها بعد از آن صادر شد که صرافی‌ها از خرید ارز‌های مردمی خودداری و میدان را به دلال‌ها واگذار کرده بودند.
امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۴ هزار و ۸۳۹ تومان و ۵ ریال، قیمت یورو را ۱۶ هزار و ۶۷۵ تومان و ۵ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۹ هزار و ۳۱۵ تومان و ۲ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.
قیمت‌های خرید انواع ارز از مردم در بانک‌ها نسبت به روز کاری قبل، کاهش یافته است، ولی کماکان کمتر از قیمت خرید دلار در صرافی هاست./تسنیم
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات

ساعت 11 :30 // قیمت ارز در صرافی، شنبه   98/2/21
قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها با کاهش نسبت به آخرین روز هفته قبل ۱۵ هزار و ۲۸۰ تومان تعیین شده است.صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۷۰ تومان کاهش نسبت به آخرین روز هفته قبل، ۱۵ هزار و ۲۸۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان خریداری می‌کنند.
برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۷ هزار و ۱۸۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۷ هزار و ۸۰ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو در این صرافی‌ها نسبت به روز کاری قبل ۲۰ تومان کاهش یافته است. ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.
این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند./تسنیم
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
ساعت 11 :00 // قیمت روز ارز های دولتی، شنبه   98/2/21
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۵ ارز از جمله یورو نسبت به روز پنج‌شنبه افزایش و قیمت ۱۱ واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.
بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین روز جاری هر پوند انگلیس با ۳۷ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۵۹۵ ریال و هر یورو نیز با ۱۷۴ ریال رشد ۴۷ هزار و ۱۷۶ ریال ارزش‌گذاری شد.
افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۵۰۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۷۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۱۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۲۰ ریال، روپیه هند ۶۰۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۹۵۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۹ هزار و ۷۰۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۲۵۵ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۳۰۱ ریال قیمت خورد.
از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۷۱۱ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزارو ۹۶۷ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۲ ریال، روبل روسیه ۶۴۵ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۷ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۴۰۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۲۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۵۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۳ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۳۴۲ ریال تعیین شد.
افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۱۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۱۸۴ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۵۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار و ۱۳۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۹۷ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۷۵۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۵۴ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۳۱۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۳۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۹۹۶ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۴۷۹ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد./تسنیم
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
ساعت 10 :00 // قیمت جهانی طلا، شنبه   98/2/21
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با ۰.۱۵ درصد افزایش به ۱۲۸۶ دلار و ۵ سنت رسید و رشد هفتگی حدودا ۰.۶ درصدی را تجربه کرد.در حالی که دولت آمریکا تعرفه‌ها علیه کالا‌های چینی را افزایش داده و نگرانی‌ها از کند شدن رشد اقتصاد جهانی را تشدید کرده است، قیمت طلا روز جمعه افزایش داشت و رشد هفتگی را تجربه کرد. در همین حال قیمت فلز پالادیوم به دلیل خرید‌های فنی و پیش خرید‌ها بیش از ۵ درصد افزایش یافت.
دولت آمریکا روز جمعه با افزایش تعرفه‌ها علیه ۲۰۰ میلیارد دلار کالای چینی بار دیگر آتش جنگ تجاری را شعله ور ساخت. ترامپ دیروز گفت، عجله‌ای برای امضای یک توافق تجاری با چین ندارد.
افزایش تنش تجاری بین آمریکا و چین موجب شده تا بازار‌های بورس در سراسر جهان تحت فشار قرار بگیرند و تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار‌های امن نظیر بازار طلا افزایش یابد.
راب لوتس، تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: «قیمت طلا افزایش یافته و در تا زمانی که تنش‌ها بین آمریکا و چین ادامه یابد، قیمت فلز زرد باز هم بالاتر خواهد رفت.»
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با ۰.۱۵ درصد افزایش به ۱۲۸۶ دلار و ۵ سنت رسید و رشد هفتگی حدودا ۰.۶ درصدی را تجربه کرد. قیمت طلای آمریکا نیز در پایان معاملات دیروز با ۰.۱۷ درصد رشد به ۱۲۸۷ دلار و ۴۰ سنت رسید.ادوارد میر، تحلیلگر بازا ر. طلا در این باره گفت: «علت افزایش نسبی قیمت طلا بی ثباتی در بازار‌های بورس بوده است.»
قیمت فلز پالادیوم که در روز پنجشنبه به پایین‌ترین رقم از ۴ ژانویه یعنی ۱۲۶۳ دلار و ۸۵ سنت رسیده بود، دیروز با ۴.۷ درصد رشد به ۱۳۵۴ دلار و ۵۱ سنت رسید. قیمت این فلز گرانبها در این هفته افت حدودا ۱.۲ درصد افت داشت./تسنیم
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
 
ساعت 09 :00 // قیمت طلا، قیمت سکه،  قیمت دلار شنبه   98/2/21
 
عنوان قیمت آنلاین ساعت و تاریخ
شاخص بورس تهران
۲۱۱,۳۴۴.۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
انس طلا
۱,۲۸۵.۹۳
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
مثقال طلا
۲۰,۵۰۰,۰۰۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
طلای ۱۸ عیار/۷۵۰
۴,۷۲۱,۰۰۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
سکه امامی
۵۱,۶۰۰,۰۰۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
دلار
۱۵۳,۵۰۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
یورو
۱۷۱,۸۵۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
نفت برنت
۷۰.۸
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
بیت کوین / Bitcoin
۶۵۷۱.۵
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
 
مرور بازار در روز گذشته ( جمعه 20 اردیبهشت )
 قیمت طلا دیروز جمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۸ اعلام شد که بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۴۷۲ هزار ۱۰۰ تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار ۶۲۹ هزار ۵۰۰ تومان رسید و همچنین هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۲۸۶.۴ دلار به فروش می‌رسد.
گفتنی است، قیمت طلای دست دوم به ۴۶۵ هزار ۸۵۰ تومان به فروش می‌رسد.
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات دیروز جمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۸ به مبلغ ۵ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۵ میلیون و ۳۵ هزار تومان رسید.
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۸۵ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۱ میلیون ۲۹ هزار تومان فروخته می‌شود./موج
 
ساعت 20 :30 // قیمت طلا، قیمت سکه،  قیمت دلار جمعه   98/2/20
 
عنوان قیمت آنلاین ساعت و تاریخ
شاخص بورس تهران
۲۱۱,۳۴۴.۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
انس طلا
۱,۲۸۶.۲۲
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
مثقال طلا
۲۰,۵۰۰,۰۰۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
طلای ۱۸ عیار/۷۵۰
۴,۷۲۱,۰۰۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
سکه امامی
۵۱,۲۶۰,۰۰۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
دلار
۱۵۳,۵۰۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
یورو
۱۷۱,۸۵۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
نفت برنت
۷۰.۴۳
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
بیت کوین / Bitcoin
۶۳۰۰.۸
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
 
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
 
جهت مشاهده قیمت امروز طلا، سکه و دلار به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید
 
*مطالب برگرفته از خبرگزاری ها و آمار و ارقام مربوط به اتحادیه طلا و جواهر  tgju.org می باشد.
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/21+ تغییرات
 
درحال بروزرسانی....
 
 
 
 
ساعت 15 :00 // قیمت طلا، قیمت سکه،  قیمت دلار شنبه   98/2/21
 
عنوان قیمت آنلاین ساعت و تاریخ
شاخص بورس تهران
۲۰۹,۱۵۴.۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
انس طلا
۱,۲۸۵.۹۳
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
مثقال طلا
۲۰,۰۱۰,۰۰۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
طلای ۱۸ عیار/۷۵۰
۴,۶۲۰,۰۰۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
سکه امامی
۵۰,۹۵۰,۰۰۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
دلار
۱۵۲,۲۰۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
یورو
۱۷۱,۰۵۰
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
نفت برنت
۷۰.۸
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
بیت کوین / Bitcoin
۶۸۱۷.۸
ساعت 15:00 شنبه 98/2/21
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
 
ساعت 13 :00 // قیمت سکه در بازارتهران، شنبه   98/2/21
قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۵میلیون و ۱۳۱هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۷۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت ۵ میلیون و ۱۳۱ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان معامله می‌شود.

سکه تمام‌بهار آزادی ۵ میلیون و ۱۳۱ هزار تومان
سکه‌بهارآزادی طرح قدیم ۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان
نیم‌سکه بهارآزادی ۲ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان
ربع‌سکه یک میلیون و ۸۸۱ هزار تومان
سکه‌گرمی یک میلیون و ۹ هزار تومان

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۸۱ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۹ هزار تومان فروخته می‌شود.
قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۷۱ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت ۲ میلیون و ۳۹ هزار تومان در بازار تهران معامله می‌شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۸۵.۹ دلار معامله می‌شود.

قیمت هر‌گرم طلای ۱۸‌عیار ۴۷۱ هزار تومان
قیمت هرگرم‌طلای ۲۴ عیار ۶۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان
قیمت هر‌مثقال طلا ۲ میلیون و ۳۹ هزار تومان
قیمت‌اونس‌طلا ۱۲۸۵.۹ دلار

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۱۰ تومان کاهش نسبت به آخرین روز هفته قبل، ۱۵ هزار و ۲۴۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۱۴۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت دلار ۱۵ هزار و ۲۴۰ تومان
قیمت یورو ۱۷ هزار و ۱۴۰ تومان
قیمت درهم ۴ هزار و ۲۰۷ تومان
قیمت پوند انگلیس ۲۰ هزار و ۹۳ تومان

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۷ هزار و ۱۴۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۷ هزار و ۴۰ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو در این صرافی‌ها نسبت به روز کاری قبل ۶۰ تومان کاهش یافته است.
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
 
ساعت 12 :00 // قیمت ارز مسافرتی، شنبه   98/2/21
شعب منتخب بانکی امروز قیمت ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۷ هزار و ۵۱۳ تومان اعلام کرده‌اند.شعب منتخب بانک‌های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزانه بعد از دریافت قیمت ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می‌کنند.
قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت ۱۱ صبح به شعب منتخب اعلام و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک‌های عامل آغاز می‌شود. گفتنی است، تجربه هفته‌های اخیر نشان داده که فروش ارز مسافرتی در شعب محدود است و روزانه این شعب به تعداد مشخصی از مسافران می‌توانند ارز بفروشند.
شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۷ هزار و ۵۱۳ تومان و ۹ می‌فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۷ هزار و ۵۲۰ تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.
گفتنی است، قیمت ارز مسافرتی از نرخ خرید و فروش یورو در صرافی‌های بانکی بالاتر است؛ در صرافی ملی امروز قیمت فروش یورو ۱۷ هزار و ۱۸۰ تومان و قیمت خرید این ارز ۱۷ هزار و ۸۰ تومان اعلام شده است.
به گزارش تسنیم، مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشور‌های همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشور‌ها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند./تسنیم
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
ساعت 12 :00 // قیمت خرید دلار در بانک، شنبه   98/2/21
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۴ هزار و ۸۳۹ تومان تعیین شد.بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارز‌های خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارز‌های مردمی فعال شوند.
برهمین‌اساس شعب ارزی بانک‌ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می‌کنند. دستور بانک مرکزی به بانک‌ها بعد از آن صادر شد که صرافی‌ها از خرید ارز‌های مردمی خودداری و میدان را به دلال‌ها واگذار کرده بودند.
امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۴ هزار و ۸۳۹ تومان و ۵ ریال، قیمت یورو را ۱۶ هزار و ۶۷۵ تومان و ۵ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۹ هزار و ۳۱۵ تومان و ۲ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.
قیمت‌های خرید انواع ارز از مردم در بانک‌ها نسبت به روز کاری قبل، کاهش یافته است، ولی کماکان کمتر از قیمت خرید دلار در صرافی هاست./تسنیم
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات

ساعت 11 :30 // قیمت ارز در صرافی، شنبه   98/2/21
قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها با کاهش نسبت به آخرین روز هفته قبل ۱۵ هزار و ۲۸۰ تومان تعیین شده است.صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۷۰ تومان کاهش نسبت به آخرین روز هفته قبل، ۱۵ هزار و ۲۸۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان خریداری می‌کنند.
برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۷ هزار و ۱۸۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۷ هزار و ۸۰ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو در این صرافی‌ها نسبت به روز کاری قبل ۲۰ تومان کاهش یافته است. ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.
این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند./تسنیم
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
ساعت 11 :00 // قیمت روز ارز های دولتی، شنبه   98/2/21
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۵ ارز از جمله یورو نسبت به روز پنج‌شنبه افزایش و قیمت ۱۱ واحد پولی دیگر مانند پوند کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.
بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین روز جاری هر پوند انگلیس با ۳۷ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۵۹۵ ریال و هر یورو نیز با ۱۷۴ ریال رشد ۴۷ هزار و ۱۷۶ ریال ارزش‌گذاری شد.
افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۵۰۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۷۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۱۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۲۰ ریال، روپیه هند ۶۰۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۹۵۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۹ هزار و ۷۰۱ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۲۵۵ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۳۰۱ ریال قیمت خورد.
از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۷۱۱ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزارو ۹۶۷ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۲ ریال، روبل روسیه ۶۴۵ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۷ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۴۰۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۲۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۵۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۳ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۳۴۲ ریال تعیین شد.
افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۱۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۱۸۴ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۱۵۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار و ۱۳۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۹۷ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۷۵۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۵۴ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۳۱۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۳۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۹۹۶ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۴۷۹ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد./تسنیم
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
ساعت 10 :00 // قیمت جهانی طلا، شنبه   98/2/21
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با ۰.۱۵ درصد افزایش به ۱۲۸۶ دلار و ۵ سنت رسید و رشد هفتگی حدودا ۰.۶ درصدی را تجربه کرد.در حالی که دولت آمریکا تعرفه‌ها علیه کالا‌های چینی را افزایش داده و نگرانی‌ها از کند شدن رشد اقتصاد جهانی را تشدید کرده است، قیمت طلا روز جمعه افزایش داشت و رشد هفتگی را تجربه کرد. در همین حال قیمت فلز پالادیوم به دلیل خرید‌های فنی و پیش خرید‌ها بیش از ۵ درصد افزایش یافت.
دولت آمریکا روز جمعه با افزایش تعرفه‌ها علیه ۲۰۰ میلیارد دلار کالای چینی بار دیگر آتش جنگ تجاری را شعله ور ساخت. ترامپ دیروز گفت، عجله‌ای برای امضای یک توافق تجاری با چین ندارد.
افزایش تنش تجاری بین آمریکا و چین موجب شده تا بازار‌های بورس در سراسر جهان تحت فشار قرار بگیرند و تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار‌های امن نظیر بازار طلا افزایش یابد.
راب لوتس، تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: «قیمت طلا افزایش یافته و در تا زمانی که تنش‌ها بین آمریکا و چین ادامه یابد، قیمت فلز زرد باز هم بالاتر خواهد رفت.»
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با ۰.۱۵ درصد افزایش به ۱۲۸۶ دلار و ۵ سنت رسید و رشد هفتگی حدودا ۰.۶ درصدی را تجربه کرد. قیمت طلای آمریکا نیز در پایان معاملات دیروز با ۰.۱۷ درصد رشد به ۱۲۸۷ دلار و ۴۰ سنت رسید.ادوارد میر، تحلیلگر بازا ر. طلا در این باره گفت: «علت افزایش نسبی قیمت طلا بی ثباتی در بازار‌های بورس بوده است.»
قیمت فلز پالادیوم که در روز پنجشنبه به پایین‌ترین رقم از ۴ ژانویه یعنی ۱۲۶۳ دلار و ۸۵ سنت رسیده بود، دیروز با ۴.۷ درصد رشد به ۱۳۵۴ دلار و ۵۱ سنت رسید. قیمت این فلز گرانبها در این هفته افت حدودا ۱.۲ درصد افت داشت./تسنیم
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
 
ساعت 09 :00 // قیمت طلا، قیمت سکه،  قیمت دلار شنبه   98/2/21
 
عنوان قیمت آنلاین ساعت و تاریخ
شاخص بورس تهران
۲۱۱,۳۴۴.۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
انس طلا
۱,۲۸۵.۹۳
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
مثقال طلا
۲۰,۵۰۰,۰۰۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
طلای ۱۸ عیار/۷۵۰
۴,۷۲۱,۰۰۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
سکه امامی
۵۱,۶۰۰,۰۰۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
دلار
۱۵۳,۵۰۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
یورو
۱۷۱,۸۵۰
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
نفت برنت
۷۰.۸
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
بیت کوین / Bitcoin
۶۵۷۱.۵
ساعت 09:00 شنبه 98/2/21
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
 
مرور بازار در روز گذشته ( جمعه 20 اردیبهشت )
 قیمت طلا دیروز جمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۸ اعلام شد که بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۴۷۲ هزار ۱۰۰ تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار ۶۲۹ هزار ۵۰۰ تومان رسید و همچنین هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۲۸۶.۴ دلار به فروش می‌رسد.
گفتنی است، قیمت طلای دست دوم به ۴۶۵ هزار ۸۵۰ تومان به فروش می‌رسد.
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات دیروز جمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۸ به مبلغ ۵ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۵ میلیون و ۳۵ هزار تومان رسید.
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۸۵ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۱ میلیون ۲۹ هزار تومان فروخته می‌شود./موج
 
ساعت 20 :30 // قیمت طلا، قیمت سکه،  قیمت دلار جمعه   98/2/20
 
عنوان قیمت آنلاین ساعت و تاریخ
شاخص بورس تهران
۲۱۱,۳۴۴.۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
انس طلا
۱,۲۸۶.۲۲
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
مثقال طلا
۲۰,۵۰۰,۰۰۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
طلای ۱۸ عیار/۷۵۰
۴,۷۲۱,۰۰۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
سکه امامی
۵۱,۲۶۰,۰۰۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
دلار
۱۵۳,۵۰۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
یورو
۱۷۱,۸۵۰
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
نفت برنت
۷۰.۴۳
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
بیت کوین / Bitcoin
۶۳۰۰.۸
ساعت 20:30 جمعه  98/2/20
 
 
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز شنبه 98/2/14 + تغییرات
 
جهت مشاهده قیمت امروز طلا، سکه و دلار به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید
 
*مطالب برگرفته از خبرگزاری ها و آمار و ارقام مربوط به اتحادیه طلا و جواهر  tgju.org می باشد.

نظر شما