شناسهٔ خبر: 32791776 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راهپیمایی بازگشت «اتحاد در مقابله با معامله قرن» برگزار می‌شود

R36361/P/S8,90/CT10 / R36361/P36355/S8,90/CT10

مردم تحت محاصره نوار غزه امروز خود را برای شرکت گسترده در راهپیمایی بازگشت با عنوان «جمعه اتحاد در مقابله با معامله قرن» آماده می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره با شعار در مقابله با معامله قرن متحد هستیم، ظهر امروز جمعه برگزار می‌شود.

راهپیمایی امروز، پنجاه و هشتمین راهپیمایی بازگشت است و مردم با مشارکت خود بر مخالفت قاطع با طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن تاکید می‌کنند.

هیئت عالی ملی راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره خواستار مشارکت گسترده مردم تحت محاصره نوار غزه در این راهپیمایی شده بود.

هیئت عالی ملی راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره با نامگذاری راهپیمایی جمعه این هفته به جمعه اتحاد در مقابله با معامله قرن  بر آمادگی برای مقابله با هجمه احمقانه علیه مسئله فلسطین و حقوق ملت فلسطین تاکید کرد.

این هیئت فلسطینی با صدور بیانیه ای خطاب به ملت های عربی و اسلامی و نیز آزادگان جهان تأکید کرد : سکوت کردن و تماشای خون های ریخته شده کودکان مان، در واقع جنایتی علیه خود تماشاچیان است.

در این بیانیه با اشاره به اینکه راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره بر محور خشم علیه توطئه معامله قرن قرار دارد ، تأکید کرد : این راهپیمایی تا سقوط و شکست این توطئه ادامه خواهد داشت، تا ترامپ و امثال وی بدانند که تصمیم ها و توطئه های آنان در برابر ملت شجاح و آگاه به حقوق خود که به خاطر آن آماده قربانی هستند، ارزشی نخواهد داشت .  ‎

این هیئت قشرهای مختلف مردم را به مشارکت گسترده در راهپیمایی امروز جمعه دعوت کرد که در چادرهای بازگشت در نزدیکی دیوار  امنیتی حائل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما