شناسهٔ خبر: 32772260 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

مدیرعامل شرکت غله اعلام کرد

توزیع شکر 3400 تومانی در میادین میوه و تره بار

مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی منطقه یک کشور از توزیع شکر به قیمت کیلویی 3400 تومان در میادین میوه و تره بار خبر داد.

صاحب‌خبر -


محمود یوسفی؛ در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اعلام کرد: در حال حاضر تمامی 22 میدان اصلی میوه و تره‌بار شهر تهران و برخی از میادین فرعی در حال عرضه شکر فله‌ای به قیمت هر کیلوگرم 3400 تومان هستند و هیچ کمبودی برای عرضه شکر وجود ندارد.
وی با بیان اینکه حوالجات شکر فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند افق کوروش، هفت و رفاه، تامین شده است، بیان داشت: با توجه به تامین شکر درخواستی این فروشگاه‌ها اکنون آنها در حال عرضه شکر هستند. مدیران میادین میوه و تره‌بار در پایان وقت اداری هر روز میزان درخواست خود را اعلام می‌کنند و ما هم بلافاصله درخواست شکر این میادین را تامین می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت غله و بازرگانی منطقه یک کشور ادامه داد: در کنار تامین نیاز خانوارها حوالجات شکر اتحادیه قنادان و کارخانجات در بخش صنف و صنعت هم تامین می‌شود. ضمن اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای سپه، اتکا و شهروند حوالجات خود را به ما ارائه کرده‌اند که به محض واریز وجه از سوی این فروشگاه‌ها، تامین کالا برای آنها انجام می‌شود و این فروشگاه‌ها هم طی یکی دو روز آینده اقدام به عرضه شکر
می‌کنند.
همچنین سید حسین اعرابی؛ معاون بازرگانی سازمان میادین میوه و تره‌بار هم با تاکید بر اینکه در حال حاضر شکر به وفور در میادین میوه و تره‌بار شهر تهران در حال عرضه است، گفت: قیمت هر کیلو گرم شکر فله‌ای 3400 تومان است. البته میادین 100 تومان هم بابت هزینه نایلون از مشتریان دریافت می‌کنند.
از سوی دیگرمدیرکل تنظیم بازار و ذخایر راهبردی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۱۲۰ هزار تن شکر برای مصرف صنوف و ۲۰ هزار تن برای مصرف خانوار با نرخ هر کیلوگرم ۳۴۰۰ تومانی و برای تنظیم بازار در نظر گرفته شده است.
مسعود بصیری؛در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم در واکنش به فروش شکر 10 هزار تومانی در بازار مصرف، گفت: ورود دولت به بازار شکر و توزیع شکر به نرخ مصوب به خاطر همین اخباری است که دریافت می‌کند. البته مشکلی بابت تامین شکر در کشور نداریم و حتی بیشتر از نیاز، این کالا در کشور وجود دارد. آمادگی داریم که سهمیه‌های شکری که با نرخ دولتی برای توزیع در استان در نظر گرفته شده، در صورت تقاضا افزایش دهیم.

برچسب‌ها:

نظر شما