شناسهٔ خبر: 32763266 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

لزوم تسريع در توزيع حواله هاي شکر در استان

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- معاون استاندار گفت: جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري حواله هاي جذب شکر را سريعتر توزيع کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار با گلايه از سازمان جهاد کشاورزي استان در خصوص تأخير در توزيع حواله ها، گفت: اين سازمان در چند روز آينده فرصت دارد تا حواله هاي جذب شکر را بين بخش هاي مختلف توزيع کند.
الله کرم نصيري  در نشست بررسي وضعيت شکر استان، گفت: در حالي که دولت تمام تلاش خود را براي تهيه اقلام مصرفي مردم به کار گرفته و مشکل تأمين شکر برطرف شده است، اما ناهماهنگي هاي موجود سبب شده تا اين مهم در استان به خوبي شکل نگيرد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: هم اينک کمبود شکر در شهرستان هاي شهرکرد و بروجن مشکلات بسياري را به ويژه براي اصناف و واحدهاي صنعتي ايجاد کرده که مي طلبد با توزيع حواله ها و جذب شکر در بازار، اين مشکل هرچه سريعتر برطرف شود.
نصيري گفت: يک هزار و 174 تن شکر به چهارمحال و بختياري تخصيص يافته که از اين ميزان 237 تن متعلق به خانوارها، 237 تن براي زنبورداران و 700 تن هم براي اصناف درنظر گرفته شده است.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري ابراز اميدواري کرد با جذب اين ميزان شکر، مشکلات موجود برطرف شود و چنانچه باز هم به شکر بيشتري نياز بود، اعلام نياز تا دستور تخصيص آن به استان داده شود.
نصيري خاطرنشان کرد: شکر توزيعي در بازار چهارمحال و بختياري بايد به نرخ سه هزار و 400 تومان به فروش برسد و چنانچه با قيمتي بيشتر از اين نرخ به فروش برسد تخلف است و بازرسان تعزيرات حکومتي بايد در اين خصوص نظارت بيشتري نمايند.

نظر شما