شناسهٔ خبر: 32689415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل اوقاف کرمانشاه خبر داد:

اجرای طرح «ضیافت الهی» در ۲۵ بقعه متبرکه کرمانشاه

کرمانشاه_مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در ۲۵ بقعه متبرکه استان اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت عباسیان ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اعلام ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان کرمانشاه اظهار داشت: امسال در ۲۵ بقعه طرح ضیافت الهی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در این بقاع متبرکه اجرای ترتیل قرآن را خواهیم داشت که طی آن هر روز یک جز از قرآن کریم تلاوت خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از بر پایی ۵۰ محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه خبر داد و افزود: ۱۵ جلسه آن در کرمانشاه و ۳۵ جلسه در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد که در این جلسات از قاریان بین‌المللی بهره خواهیم برد.

وی با بیان اینکه همچنین ۲۰ کرسی تفسیر با حضور مفسرین و ائمه جماعت در بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار خواهد شد، گفت: فضاسازی، برگزاری کلاس‌های آموزشی قرائت قرآن و اجرای ترتیل خوانی از دیگر برنامه‌های ما در طرح ضیافت الهی است.

حجت الاسلام عباسیان در ادامه از اعزام ۷۰ روحانی به مناطق محروم طی ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۰ روحانی اعزامی از قم و ۲۰ روحانی بومی به مناطق اعزام خواهند شد.

وی از فعالیت مراکز افق طی ماه مبارک رمضان امسال سخن گفت و افزود: این مراکز در بقاع متبرکه به ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به زائران خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: طی برنامه‌ای قرار است هر شب یک افطاری ساده داشته باشیم و همچنین تلاش می‌کنیم با کمک خیرین طی ماه مبارک رمضان ۲ تا ۳ هزار سبد کالا تهیه و بین نیازمندان توزیع کنیم.

نظر شما