شناسهٔ خبر: 32657763 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

پربازدیدترین اخبار قدسنا در24ساعت گذشته:

آمادگی مردم غزه برای شرکت در راهپیمایی «جولان عربی – سوری است»/ توافق قرن نقطه آغازی جدید برای حل مساله فلسطین/ پیام های 6 گانه حمله موشکی اخیر غزه به جنوب اسرائیل

آمادگی مردم غزه برای شرکت در راهپیمایی «جولان عربی – سوری است» و توافق قرن نقطه آغازی جدید برای حل مساله فلسطین، از جمله پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری قدس(قدسنا) در روز گذشته بودند.

صاحب‌خبر -

پربازدیدترین اخبار و رویدادهای خبرگزاری قدس(قدسنا) در روز گذشته (جمعه ،13 اردیبهشت) را در اینجا مشاهده می‌کنید:

 

 

آمادگی مردم غزه برای شرکت در راهپیمایی «جولان عربی – سوری است»

منابع فلسطینی از آمادگی مردم غزه برای مشارکت در پنجاه و هفتمین راهپیمایی بازگشت و رفع محاصره در مرزهای شرقی نوار غزه خبر دادند.

 

 

توافق قرن نقطه آغازی جدید برای حل مساله فلسطین

جارد کوشنر تاکید کرد توافق قرن نقطه شروعی مناسب برای پایان دادن به نزاع فلسطینی – اسرائیلی بوده و مساله الحاق شهرک های کرانه باختری به اسرائیل در آینده مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

حضور گسترده مردم غزه در راهپیمایی «جمعه جولان، عربی سوری است»

منابع فلسطینی از آغاز راهپیمایی‌ بازگشت در مرزهای نوار غزه و مناطق اشغالی با عنوان جمعه جولان، عربی سوریه است، خبر دادند که بار دیگر با یورش نظامیان صهیونیست روبرو شده است.

 

 

پیام های 6 گانه حمله موشکی اخیر غزه به جنوب اسرائیل

حمله موشکی فوری اخیر مقاومت غزه از همان منطقه ای که مورد حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود به مناطق همجوار غزه پیام های مختلفی برای مقامات اسرائیل داشت.

 

 

افزایش جمعیت ساکنان اراضی اشغالی به بیش از 9 میلیون نفر

مقامات رسمی رژیم صهیونیستی اعلام کردند بر اساس آخرین آمارهای به دست آمده جمعیت ساکن در اراضی اشغالی به بیش از 9 میلیون نفر افزایش یافته که 75 درصد از آنها یهودی و 22 درصد از آنها عرب هستند.

 

 

دوشهید و تعدادی زخمی درپی حمله هوایی جنگنده های صهیونیستی به نوارغزه

بر اثر حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به اردوگاه «المغازی» واقع در مرکز نوارغزه، 2 فلسطینی شهید و عده ای دیگر زخمی شدند.

 

 

برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

 

انتهای پیام/م.ق/

نظر شما