شناسهٔ خبر: 3264456 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه خراسان | لینک خبر

درحاشيه

صاحب‌خبر -
مديرمسئول سايت سينما پرس مجرم شناخته نشد

تسنيم- کسائيان ،دبير هيئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: پرونده سايت سينما پرس به اتهام نشر مطالب خلاف واقع مورد بررسي قرار گرفت که هيئت منصفه مديرمسئول آن را مجرم ندانست.

بهترين کار در اطلاع رساني پرهيز از افراط و تفريط است

باشگاه خبرنگاران- آيت ا... هاشمي رفسنجاني گفت: بهترين کار در اطلاع رساني پرهيز از افراط و تفريط و حرکت در مسير اعتدال اسلامي است.

از تصميم آيت ا... موحدي درباره وحدت اصولگرايان تبعيت خواهيم کرد

تسنيم- شجوني، با بيان اينکه، ديدار آيت ا... موحدي کرماني با آيات يزدي و مصباح نيازي به مصوبه جامعه روحانيت ندارد، گفت: هر تصميمي که آيت ا... موحدي با بزرگان اصولگرا درباره وحدت بگيرند، از آن تبعيت خواهيم کرد.

اجلاس حزب مؤتلفه با سخنراني آيت ا...علم الهدي برگزار مي شود

تسنيم- اجلاس دبيران استان ها و شهرستان هاي حزب مؤتلفه با شعار " بصيرت انقلابي، همگرايي ولايي " با سخنراني آيت ا...علم الهدي ۹ بهمن در مشهد برگزار مي شود.

پاترياک ارامنه کاتوليک جهان با رئيس قوه قضاييه ديدار مي کند

ايلنا- نرسس بدروس نوزدهم پاترياک ارامنه کاتوليک جهان که براي نخستين بار است در ايران حضور يافته امروز با آيت  ا... آملي لاريجاني ديدار و گفت وگو خواهد کرد.

حزب ا... در آينده نزديک وارد بيت المقدس مي شود

باشگاه خبرنگاران- سردار قرباني رئيس سازمان موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس اظهار داشت: به ضرس قاطع اعلام مي کنم به اميدخدا حزب ا... لبنان در آينده نزديک اسرائيل غاصب را سرنگون خواهد کرد و وارد بيت المقدس مي شود.

نظر شما